FP J30EUP OSTRY FILTR POWIETRZA

zdjęcie ilustracyjne

FP J30EUP OSTRY FILTR POWIETRZA
FP J30EUP OSTRY FILTR POWIETRZA
FP J30EUP OSTRY FILTR POWIETRZA
FP J30EUP OSTRY FILTR POWIETRZA
Kod produktu
741011813
Producent
SHARP
Punkty lojalnościowe: 30
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Oczyszczacz powietrza FP J30EUP firmy Sharp

Czyste powietrze to podstawa zdrowia. Z tym oczyszczaczem powietrza firmy Sharp to pestka. Jego biało-różowy design idealnie pasuje do każdego pomieszczenia.

Dane techniczne:

  • Powierzchnia użytkowa: 22 m²
  • Objętość cyrkulowanego powietrza: 180/120/60 m³/godz.
  • Hałas: 47/37/23 dB
  • Pobór mocy: 50/30/13 W
  • Waga: 4 kg
  • Wymiary: 411 x 431 x 211 mm

Funkcje i technologia:

Oczyszczacz jest wyposażony w system Plasmacluster Ion, który usuwa kurz, alergeny, nieprzyjemne zapachy, bakterie i wirusy do 99%. Dzięki temu możesz oddychać czystym powietrzem nawet w domu.

Program Ion Shower to 60-minutowy cykl intensywnego czyszczenia. Jony aktywnie redukują elektryczność statyczną i oczyszczają powietrze.

Oczyszczacz jest również wyposażony w filtr HEPA, który wychwytuje do 99,97% cząstek o wielkości zaledwie 0,3 mikrona, takich jak kurz, wirusy i bakterie.

Filtr węglowy usuwa zapach papierosów i sierści zwierząt domowych.

Filtr wstępny wyłapuje włosy, sierść i grudki kurzu.

Oczyszczacz posiada również timer do automatycznego wyłączania po 4 i 8 godzinach.

Żywotność filtrów w trybie ciągłym wynosi 2 lata z automatyczną sygnalizacją.

Parametry

Rodzaj produktu
Wyświetlacz
Marka
Regulator czasowy
Program automatyczny

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30126 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni