FILTR MARELLA XL. BIAŁY CZAJNIK BRITA
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
FILTR MARELLA XL. BIAŁY CZAJNICZEK BRITA
Opis produktu
Pojemność 3,5 l
Objętość przefiltrowanej wody 2,4 l
Czajnik filtrujący Brita Marella XL biały, filtr 1 szt. To innowacyjne urządzenie nie tylko pomaga zmniejszyć ilość odpadów z tworzyw sztucznych na całym świecie, ale także pozwala uniknąć ciągłych wydatków na wodę butelkowaną.
Skutecznie usuwa kamień, chlor i inne niepożądane substancje z wody kranowej dzięki łatwemu w użyciu filtrowi.
Technologia
Czajnik jest wyposażony w unikalną technologię MAXTRA , która przekształca wodę z kranu w wysokiej jakości płyn.
Projekt
Czajnik ma elegancki, przyjemny design, uzupełniony o łatwą do trzymania rączkę.
Posiada również praktyczną pokrywkę na zawiasach, która ułatwia napełnianie czajnika wodą.
Przyjazny dla środowiska i przyjazny dla portfela
Używając czajnika z filtrem nie tylko zmniejszasz zużycie plastiku i przyczyniasz się do poprawy stanu środowiska, ale także oszczędzasz pieniądze w dłuższej perspektywie.
Łatwe w użyciu filtry
Woda w czajniku jest filtrowana przez łatwy w użyciu filtr, który nie wymaga skomplikowanej instalacji.
Specyfikacje
- Całkowita pojemność czajnika: 3,5 l
- Objętość przefiltrowanej wody: 2,4 l
- Kolor: Biały
- Filtry: kompatybilne z filtrami Brita Maxtra
Zalety i wady
- Czajnik z filtrem jest wyposażony w cyfrowy wskaźnik daty wymiany filtra.
- Redukcja kamienia, usuwanie metali ciężkich i chloru z wody pitnej.
- Smaczniejsza woda i napoje z niej wytwarzane.
- Ochrona urządzeń kuchennych przed osadzaniem się kamienia, a tym samym wydłużenie ich żywotności.
- Czajnik nadaje się do lodówki i zmywarki (bez pokrywki).
- 1 filtr w zestawie.
Praktyczne porady
Możliwość mycia w zmywarce: tak, ale bez pokrywy
Przyjazny dla lodówki: Tak
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.