LT7006 CZAJNIK ARGENT 3L ZE STALI NIERDZEWNEJ LAMART

- 27%

zdjęcie ilustracyjne

LT7006 CZAJNIK ARGENT 3L ZE STALI NIERDZEWNEJ LAMART
LT7006 CZAJNIK ARGENT 3L ZE STALI NIERDZEWNEJ LAMART
LT7006 CZAJNIK ARGENT 3L ZE STALI NIERDZEWNEJ LAMART
Kod produktu
742000603
Producent
LAMART
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
W magazynie 10 szt, w piątek u Ciebie

110,58 zł

80,66 zł

65,58 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 85,01 zł
W magazynie 10 szt, w piątek u Ciebie

80,66 zł

110,58 zł

65,58 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

LT7006 CZAJNIK ARGENT 3L STAL NIERDZEWNA LAMART

Numer artykułu: 8590669129133

Opis produktu

LT7006 ARGENT to czajnik ze stali nierdzewnej o pojemności 3 litrów. Wykonany jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej, co zapewnia jego długą żywotność i trwałość.

Cechy praktyczne

Rączka czajnika wykonana jest z wytrzymałego tworzywa sztucznego, co zapewnia bezpieczną obsługę nawet w wysokich temperaturach. Czajnik jest wyposażony w plastikową pokrywkę ułatwiającą napełnianie i czyszczenie.

Sygnalizacja zagotowania

Czajnik posiada gwizdek, który sygnalizuje gotowanie wody. Dzięki temu zawsze będziesz wiedzieć, kiedy woda jest gotowa.

Uniwersalne zastosowanie

Czajnik jest przeznaczony do wszystkich rodzajów kuchenek, w tym indukcyjnych. Jest więc idealnym wyborem do każdej kuchni.

Łatwa konserwacja

Konserwacja i czyszczenie czajnika jest bardzo łatwe, co docenisz w codziennym użytkowaniu.

Parametry techniczne

  • Pojemność: 3L
  • Kolor: stal nierdzewna / czarny
  • Materiał: stal nierdzewna / tworzywo sztuczne
  • Wymiary: 22,5 x 22,5 x 20,5 cm
  • Gwarancja: 3 lata

Thermopoint Lamart by Piere Lamart

Produkt Lamart by Piere Lamart to gwarancja jakości i trwałości.

Parametry

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29340 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni