Lauben Szklany dzbanek filtrujący do wody 32GW - dzbanek filtrujący
312,53 zł
254,09 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lauben Szklany dzbanek filtrujący do wody 32GW - Szklany dzbanek filtrujący
Zdrowsza i smaczniejsza woda
Lauben Glass Water Filter Jug 32GW to szklany dzbanek filtrujący, który usuwa z wody niepożądane substancje.
Czterostopniowy system filtracji
System ten skutecznie usuwa bakterie, mikrodrobiny plastiku, metale ciężkie, pestycydy, herbicydy, hormony i chlor.
Brak plastikowego posmaku
Dzięki szklanemu czajnikowi w wodzie nie pozostaje posmak plastiku. Rezultatem jest lepiej smakująca i pachnąca woda.
Kompatybilny filtr
Filtr jest kompatybilny z innymi najlepiej sprzedającymi się markami na rynku i zapobiega osadzaniu się kamienia.
Pojemność 3,2 l
Dzbanek ma wystarczającą pojemność do ciągłego uzupełniania przez cały dzień.
Konstrukcja z bambusową pokrywą
Czajniczek ma piękny design z bambusową pokrywką i dnem ze stali nierdzewnej zapobiegającym powstawaniu pleśni.
Silikonowy spód antypoślizgowy
Czajnik jest wyposażony w silikonowe, antypoślizgowe dno zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo.
Ponadczasowy design
Czajnik z filtrem wyróżnia się prostym, ponadczasowym wzornictwem i jest wykonany ze szkła.
Zrównoważony rozwój
Czajnik jest wykonany ze szkła borokrzemowego, które jest całkowicie nieszkodliwe w porównaniu z plastikiem.
Bezpieczeństwo
Czajnik jest bezpieczny dzięki dołączonemu silikonowemu antypoślizgowemu dnu.
Łatwa konserwacja
Czajnik jest wykonany ze szkła borokrzemowego, które jest odporne na wyższe temperatury. Można go bezpiecznie myć w zmywarce.
Cechy
- Wytrzymałe szkło borokrzemowe
- Pojemność filtra 160 l
- Antypoślizgowy silikonowy spód
- Optymalny rozmiar do użytku rodzinnego
- Ochronna antybakteryjna pokrywa bambusowa
- Czterostopniowa filtracja
Parametry
- Pojemność całkowita: 3,2 l
- Objętość przefiltrowanej wody: 2,2 l
- Możliwość mycia w zmywarce: tak
- Materiał: szkło, bambus, stal nierdzewna, plastik
- Liczba wkładów filtrujących w opakowaniu: 1 szt.
Zawartość opakowania
- Szklany czajniczek
- Filtr 1 szt.
- Silikonowy spód antypoślizgowy
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.