EZVIZ H3C 2MP

- 4%

zdjęcie ilustracyjne

EZVIZ H3C 2MP
EZVIZ H3C 2MP
Kod produktu
AH51670040
OEM
CS-H3c-R100-1K2WF(4mm)
Producent
EZVIZ
Punkty lojalnościowe: 10
0 ocen
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

211,40 zł

203,93 zł

165,80 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 202,30 zł
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

203,93 zł

211,40 zł

165,80 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kamera bezpieczeństwa EZVIZ H3C 2MP

Kamera bezpieczeństwa EZVIZ H3C 2MP jest idealnym rozwiązaniem do zabezpieczenia domu. Oferuje wysoką rozdzielczość 2 MP i widzenie w nocy do 30 metrów.

Parametry techniczne

  • Przetwornik obrazu: 1/2,7" CMOS ze skanowaniem progresywnym
  • Czas otwarcia migawki: Samoadaptująca się migawka
  • Obiektyw: 4 mm @ F2.0, kąt widzenia: 82° (w poziomie), 98° (po przekątnej)
  • Dzień i noc: filtr IR z automatycznym przełączaniem
  • DNR: 3D DNR
  • WDR: Cyfrowy

Kompresja i transfer

  • Kompresja wideo: H.265 / H.264
  • Szybkość transmisji wideo: Full HD; HD; Standard. Adaptacyjna szybkość transmisji.
  • Maks. Rozdzielczość: 1920x1080, 1080p
  • Liczba klatek na sekundę: Maks. 30 fps; samoczynna adaptacja podczas transmisji sieciowej

Parametry sieci

  • Wifi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n
  • Zakres częstotliwości: 2,4 ~ 2,4835 GHz
  • Szerokość pasma kanału: Obsługuje 20 MHz

Interfejs i bezpieczeństwo

  • Pamięć masowa: Gniazdo kart microSD (maks. 512 GB)
  • Obsługuje: pamięć masową Ezviz CloudPlay (wymaga subskrypcji)
  • Sieć przewodowa: RJ45 X 1 (adaptacyjny port Ethernet 10M/100M)
  • Zabezpieczenia: 64/128-bitowy WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK
  • Prędkość transmisji: 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 144 Mb/s

Informacje ogólne

  • Stopień ochrony: IP67
  • Zasilanie: DC 12V / 1A
  • Pobór mocy: maks. 6 W
  • Zasięg podczerwieni: maks. 30 m
  • Wymiary: 72 mm × 72 mm × 157 mm
  • Waga: 250 g

Gwarancja i wsparcie

Produkt objęty jest 2-letnią gwarancją. Więcej informacji można znaleźć na stroniestrona producenta.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni