Zestaw słuchawkowy Poly Blackwire 3320, adapter USB-C/A, stereo
288,45 zł
164,05 zł
133,37 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Stylowy i elegancki design z naciskiem na komfort i niezawodność. Dzięki charakterystycznej dla Poly jakości dźwięku, możesz liczyć na doskonałe brzmienie za każdym razem. Intuicyjne i proste funkcje ułatwiają każdemu użytkownikowi połączenie z preferowanym urządzeniem.
Szybkie i łatwe połączenie
Seria Blackwire 3300 w pełni obsługuje Plug and Play z urządzeniami USB, dzięki czemu użytkownicy mogą odbierać połączenia w biurze lub w podróży. Solidna konstrukcja zapewnia niezawodność, która nie zawiedzie użytkownika. To bezproblemowy zestaw słuchawkowy, którego szukałeś.
Świetny wygląd, świetny dotyk, świetny dźwięk
Zwiększ swoją pewność siebie w miejscu pracy dzięki zestawowi słuchawkowemu o profesjonalnej jakości dźwięku i szerokiej gamie opcji dostosowywania, który można szybko i łatwo podłączyć do urządzeń i zabrać ze sobą w dowolne miejsce.
Specyfikacje
Audio | Redukcja szumów i echa; dynamiczna optymalizacja korektora |
---|---|
Czułość (mikrofon) | -38 dBV/Pa |
Czułość (głośnik) | 116 dB |
Długość kabla | 65,8 cm (od modułu zintegrowanego do zestawu słuchawkowego); 145,08 cm (od USB do modułu zintegrowanego); 217,93 cm (od wszystkich USB do zestawu słuchawkowego) |
Kompatybilność sprzętowa | Kompatybilny z komputerami przez USB/USB Type-C, łączy się z urządzeniami mobilnymi i tabletami przez złącze 3,5 mm (BW3315/BW3325) i urządzeniami obsługującymi USB Type-C. |
Impedancja | 32 omy |
Kompatybilne systemy operacyjne | Windows 10; macOS |
Obracanie ramienia mikrofonu | 280° |
Stosunek sygnału do szumu | >118 dB |
Szerokość pasma mikrofonu | 100 Hz do 10 kHz |
Szerokość pasma głośnika | 20 Hz do 20 kHz |
Oprogramowanie do zarządzania | Plantronics Hub (komputer stacjonarny) |
Funkcje specjalne | Certyfikat UC |
Typ mikrofonu | Wielokierunkowy |
Rozmiar głośnika | 32 mm |
Co znajduje się w pudełku
Zestaw słuchawkowy
Adapter USB typu C na USB typu A
Podręcznik użytkownika
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.