Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager 4320, adapter BT700 USB-C, zestaw stereo, podstawka ładująca
1 144,27 zł
746,27 zł
606,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager 4320
Pracuj bez ograniczeń dzięki naszemu bezprzewodowemu zestawowi słuchawkowemu Bluetooth Voyager 4320 UC. Ten zestaw słuchawkowy jest idealny dla zespołów, które muszą pozostać produktywne i połączone, niezależnie od tego, czy pracują w domu, czy w biurze.
Swoboda przemieszczania się
Swobodne przemieszczanie się między obszarami roboczymi z zasięgiem do 50 metrów. Technologia Acoustic Fence pozwala zredukować hałas otoczenia i kontrolować połączenia.
Maksymalna wydajność
Zwiększ swoją produktywność dzięki nawet 24-godzinnemu czasowi rozmów i możliwości połączenia z wieloma urządzeniami. Wydłuż czas rozmów dzięki podstawce ładującej lub w przewodowym trybie USB.
Specyfikacje
Audio
Dynamiczna optymalizacja korektora
Kolor
Czarny
Zasięg bezprzewodowy
Do 50 m; Do 91 m (z bazą Voyager Office)
Certyfikowane oprogramowanie do współpracy
Microsoft Teams, Zoom
Długość kabla
1,5 m
Czas ładowania
Mniej niż 1,6 godziny
Kompatybilność sprzętowa
Kompatybilny z komputerami za pośrednictwem adaptera Bluetooth BT700 USB Type-C / USB-A i smartfonami przez Bluetooth.
Kompatybilne systemy operacyjne
Windows 10; macOS
Lampka kontrolna
Opcje połączenia; Połączenie w toku
Funkcje specjalne
- Wiele połączeń
- Regulowany łuk głowy
- Pasywna redukcja szumów (PNC)
- Dwie diody LED na głośniku w stanie połączenia
- Łatwy dostęp do przycisku wyciszenia
- Szybkie ładowanie (do 10 godzin słuchania po 15 minutach ładowania)
Szerokość pasma mikrofonu
100 Hz do 6,8 kHz
Szerokość pasma głośnika
20 Hz do 20 kHz
Typ połączenia
Bluetooth (smartfon); USB typu C (komputer)
Żywotność baterii
Do 24 godzin (połączenie, wyłączone światło online); Do 18 godzin (połączenie, włączone światło online); Do 47 godzin (słuchanie muzyki); Do 50 dni (tryb gotowości)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.