Bezprzewodowy czytnik DataLogic QuickScan Mobile QM2430, 433 MHz, KIT, USB, 2D Imager, czarny

- 42%

zdjęcie ilustracyjne

Bezprzewodowy czytnik DataLogic QuickScan Mobile QM2430, 433 MHz, KIT, USB, 2D Imager, czarny
Bezprzewodowy czytnik DataLogic QuickScan Mobile QM2430, 433 MHz, KIT, USB, 2D Imager, czarny
Bezprzewodowy czytnik DataLogic QuickScan Mobile QM2430, 433 MHz, KIT, USB, 2D Imager, czarny
Kod produktu
3304911
OEM
QM2430-BK-433K1
Producent
DataLogic
Punkty lojalnościowe: 40
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

DataLogic QuickScan Mobile QM2430

Bezprzewodowy skaner kodów kreskowych

QuickScan QM2430 jest idealny do prostego mobilnego skanowania kodów kreskowych.

Wysoka szybkość i niezawodność

Czytnik ten zapewnia szybki i niezawodny transfer danych dzięki technologii bezprzewodowej.

Kody 1D i 2D

Może odczytywać drukowane i cyfrowe kody 1D i 2D.

Zasięg bezprzewodowy do 25 m

Użytkownik może pracować w odległości do 25 m od stacji bazowej bez ograniczeń kablowych.

Specyfikacja techniczna

  • Interfejs: USB, 433MHz
  • Stopień ochrony: IP 42
  • Temperatura pracy: od 0°C do 50°C
  • Temperatura przechowywania: od -40°C do 70°C
  • Wymiary: 163 x 91 x 41 mm
  • Waga: 230 g

Pakiet zawiera:

  • Stacja dokująca
  • Baterie
  • Kabel USB

Lista obsługiwanych kodów

  • Kody 1D: automatycznie rozróżnia wszystkie standardowe kody 1D, w tym kody liniowe GS1 DataBar™.
  • Kody 2D: Aztec Code; Aztec Mesas; Data Matrix; MaxiCode; QR Code, Micro QR Code; China Han Xin Code
  • Kody pocztowe: Australian Post; British Post; Canadian Post; China Post; IMB; Japanese Post; KIX Post; Korea Post; Planet Code; Postnet; Royal Mail Code (RM4SCC)
  • Kody skumulowane: EAN/JAN Composites; GS1 DataBar Composites; GS1 DataBar Expanded Stacked; GS1 DataBar Stacked; GS1 DataBar Stacked Omnidirectional; MacroPDF; MicroPDF417; PDF417; UPC A/E Composites

Parametry

Rodzaj produktu
Łączność
Rodzaj kodu
Rodzaj czujnika
Charakterystyka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29658 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni