Honeywell Xenon Performance 1950g, 2D, SR, multi-IF, zestaw (USB), czarny
811,94 zł
595,76 zł
484,36 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
skaner ręczny, 2D, imager (zakres standardowy), multi-interfejs (RS232, KBW, USB, IBM), w zestawie: kabel (USB, prosty, 3 m), kolor: czarny
Skaner obszarowy firmy Honeywell Xenon Performance (XP) 1950g dla handlu detalicznego, logistyki, transportu i opieki zdrowotnej jest świetnym czytnikiem i nie jest wybredny — niezawodnie rejestruje wyblakłe i uszkodzone kody kreskowe 1D/2D, kody pocztowe Digimarc, OCR i DOT (w zależności od konfiguracja). Upraszcza to zadania, poprawia wydajność, a przede wszystkim daje pracownikom i klientom więcej czasu.
Firma Honeywell wie, jakich konkretnych funkcji potrzebuje urządzenie do obrazowania powierzchni, aby odnieść sukces. Właśnie dlatego przewodowy model Honeywell Xenon Performance (XP) 1950 g doskonale leży w dłoni i został zaprojektowany tak, aby był bardzo wytrzymały. Xenon Performance wytrzymuje do 50 upadków z 1,8 m, niezawodnie skanuje również kody kreskowe przy 95% wilgotności i posiada certyfikat IP41.
Xenon Performance (XP) można szybko zintegrować, ponieważ obsługuje wszystkie popularne interfejsy: USB, klin klawiatury, RS232, a także RS485 z obsługą TCGS (IBM) 64XX.
Xenon Performance (XP) jest również dostępny jako wariant dla służby zdrowia z obudową odporną na środki dezynfekujące. Częste czyszczenie agresywnymi chemikaliami nie przeszkadza w najmniejszym stopniu.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.