Brzozowy ręczny laserowy czytnik kodów kreskowych BS-115, USB, czarny
209,05 zł
168,50 zł
136,99 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Birch BS-115 to ręczny laserowy czytnik kodów kreskowych. Dzięki ulepszonej technologii odczytu zapewnia doskonałą wydajność, którą z pewnością docenisz w swojej pracy. Rozpoznaje wszystkie standardowe kody kreskowe 1D. Interfejs komunikacyjny USB.
Zawartość opakowania: czujnik, instrukcja instalacji, kabel komunikacyjny USB
Najważniejsze cechy czytnika Birch BS-115:
• Przyjazny użytkownikowi
• Wbudowany 32-bitowy procesor
• Wysoka wydajność skanowania
• łatwy w użyciu
• Wbudowana funkcja automatycznego czujnika
• bezpośrednio regulowana dla czeskiej klawiatury
Funkcjonalność i kontrola
USB, RS232, interfejs komunikacyjny klawiatury
Symbole kodów kreskowych 1D wszystkie standardowe typy kodów 1D
Typ procesora 32-bitowy RISC
Optyczny
Źródło światła widzialna dioda laserowa VLD 650 nm
Czytanie głębi pola? 10-60 cm
Prędkość odczytu 100skan / s
Maksymalny kąt nachylenia 60 °
Laserowy skaner kodów kreskowych
Elektryczny
Zasilanie +5 VDC ± 5%
Pobór w spoczynku 70mA
Pobór podczas pracy 150mA
Mechaniczny
Wymiary Szerokość: 66mm, Wysokość: 166mm, Długość: 86mm
Waga 130g
Tworzywo ABS z gumą
Maksymalny kąt obrotu 45 °
Kolor jasnoszary, czarny
Środowisko
Temperatura pracy 0 do 50°C
Temperatura przechowywania -26 do 60°C
Maksymalne oświetlenie otoczenia 6000 luksów
Spadek odporności na uderzenia z 1,5 m na beton
Wilgotność robocza (bez kondensacji) 10 do 90%
Inny
Certyfikacja CE, FCC, RoHS
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.