Honeywell 1200g Voyager, USB, czarny, stojak

- 27%

zdjęcie ilustracyjne

Honeywell 1200g Voyager, USB, czarny, stojak
Honeywell 1200g Voyager, USB, czarny, stojak
Kod produktu
3303075
OEM
1200g-2USB-1
Producent
Honeywell
Punkty lojalnościowe: 15
0 ocen
W magazynie 9 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

432,22 zł

317,19 zł

257,88 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 312,05 zł
W magazynie 9 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

317,19 zł

432,22 zł

257,88 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Honeywell 1200g Voyager, USB, czarny, podstawka

Kod produktu: 303075

Opis

Voyager 1200g to skaner kodów kreskowych renomowanej marki Honeywell. Został on zbudowany na platformie popularnego modelu MK-9540. Ta ulepszona wersja oferuje szybki i dokładny odczyt kodów kreskowych.

Cechy

  • Uszkodzone i błędnie wydrukowane kody nie stanowią problemu. Voyager 1200g odczytuje je bez żadnych problemów.
  • Ulepszone wykrywanie obiektów i automatyczna regulacja podczas fotografowania ze statywu.
  • Łatwa instalacja i mocowanie do stojaka bez użycia narzędzi.
  • Ergonomiczna konstrukcja zapewnia wygodny chwyt.
  • Technologia CodeGate do weryfikacji poprawności załadowanego kodu przed transferem danych.

Parametry techniczne

Typ: laserowy skaner kodów kreskowych

Minimalny kontrast kodu: 10%

Maksymalny kąt nachylenia: 60°

Maksymalny kąt nachylenia: 60°

Minimalna rozdzielczość: 3,5 mil

Prędkość odczytu: 100 s/s

Zasilanie: 5 VDC ±5%

Pobór mocy w spoczynku: 350 mW (70 mA)

Zużycie energii podczas pracy: 700 mW (140 mA)

Wymiary: szerokość: 180 mm, wysokość: 97 mm, długość: 66 mm

Waga: 125 g

Maksymalny kąt nachylenia głowicy: 30°

Maksymalne oświetlenie otoczenia: 70000 luksów

Odporność na uderzenia: upadek z wysokości 1,5 m na beton

Temperatura pracy: od 0 °C do 50 °C

Wilgotność względna (bez kondensacji): 0% do 95%

Temperatura przechowywania: od -20 °C do 60 °C

Gwarancja: 5 lat

Parametry

Rodzaj produktu
Łączność
Rodzaj kodu
Rodzaj czujnika
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29346 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni