Honeywell 1200g Voyager, USB, czarny, stojak
432,22 zł
317,19 zł
257,88 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Honeywell 1200g Voyager, USB, czarny, podstawka
Kod produktu: 303075
Opis
Voyager 1200g to skaner kodów kreskowych renomowanej marki Honeywell. Został on zbudowany na platformie popularnego modelu MK-9540. Ta ulepszona wersja oferuje szybki i dokładny odczyt kodów kreskowych.
Cechy
- Uszkodzone i błędnie wydrukowane kody nie stanowią problemu. Voyager 1200g odczytuje je bez żadnych problemów.
- Ulepszone wykrywanie obiektów i automatyczna regulacja podczas fotografowania ze statywu.
- Łatwa instalacja i mocowanie do stojaka bez użycia narzędzi.
- Ergonomiczna konstrukcja zapewnia wygodny chwyt.
- Technologia CodeGate do weryfikacji poprawności załadowanego kodu przed transferem danych.
Parametry techniczne
Typ: laserowy skaner kodów kreskowych
Minimalny kontrast kodu: 10%
Maksymalny kąt nachylenia: 60°
Maksymalny kąt nachylenia: 60°
Minimalna rozdzielczość: 3,5 mil
Prędkość odczytu: 100 s/s
Zasilanie: 5 VDC ±5%
Pobór mocy w spoczynku: 350 mW (70 mA)
Zużycie energii podczas pracy: 700 mW (140 mA)
Wymiary: szerokość: 180 mm, wysokość: 97 mm, długość: 66 mm
Waga: 125 g
Maksymalny kąt nachylenia głowicy: 30°
Maksymalne oświetlenie otoczenia: 70000 luksów
Odporność na uderzenia: upadek z wysokości 1,5 m na beton
Temperatura pracy: od 0 °C do 50 °C
Wilgotność względna (bez kondensacji): 0% do 95%
Temperatura przechowywania: od -20 °C do 60 °C
Gwarancja: 5 lat
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.