Motorola LS2208, czytnik kodów kreskowych, KIT, czarny, USB-HID
548,12 zł
282,92 zł
230,02 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Czytnik kodów kreskowych Motorola LS2208
Motorola LS2208, laserowy, dwukierunkowy, ręczny skaner kodów kreskowych 1D.
Opis produktu
Motorola LS2208 to mały, lekki i ergonomiczny czujnik zapewniający maksymalną wydajność.
Pobrane z
- Handel detaliczny: inwentaryzacja, śledzenie towarów
- Medycyna: apteki, kontrola zapasów
- Badania: prowadzenie dokumentacji i sprawdzanie ksiąg
Specyfikacja techniczna
Element czujnikowy został opracowany w oparciu o technologię LIM z ochroną przed uderzeniami, wielokrotnymi upadkami i wydłużoną żywotnością.
Wymiary: 152 x 63 x 84 mm
Waga: 146 g (bez kabla)
Wilgotność: 5 - 95% (bez kondensacji)
Temperatura pracy: od 0 °C do 50 °C
Temperatura przechowywania: od -40 °C do 70 °C
Zasilanie: 5 V /- 10%, 175 mA maks.
Laser: 650 5 nm
Prędkość skanowania: maks. 100 skanów/sek.
Odległość wykrywania: od 0 do 43 cm (w zależności od rozmiaru kodu)
Dekoder: EAN/UPC wraz z kodami dodatkowymi, UCC/EAN 128, Code 39, Full ASCII, Code 39 TriOptic, Code 128, Code 128 full ASCII, Codabar, Interleaved 2 of 5, Discrete 2 of 5, Code 93, MSI, Code 11, IATA, warianty RSS
Odporność: wielokrotny upadek z wysokości 150 cm na beton
Zawartość opakowania
- Skaner
- Stojak
- Kabel USB do komunikacji z komputerem i zasilania skanera
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.