Zszywacz biurkowy LEITZ NeXXt STYLE 5562, czarny satynowy
128,88 zł
114,16 zł
92,81 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zszywacz stołowy Leitz New NeXXT STYLE 5562 Wytrzymały i niezawodny zszywacz wykonany w całości z metalu, w wyrafinowanych kolorach serii Leitz Style, o wyglądzie szczotkowanej stali. Opatentowana technologia DIT eliminuje stres związany z zakleszczonym drutem wewnątrz zszywacza. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, należy połączyć go ze zszywaczem Leitz Power Performance P3 (24/6, 26/6). Cechy Pojemność zszywacza: 30 arkuszy (80 g/m2) Opatentowana technologia zszywania DIT (Direct Impact Technology) zapewnia doskonałe, niezawodne i łatwe zszywanie za każdym razem Przycisk do łatwego obracania kowadełka i zmiany rodzaju zszywania - zszywanie otwarte i zamknięte, otwarcie ramienia o 180° umożliwia również zszywanie ścienne (tacking) Do drutów Leitz Power Performance P3 (24/6, 26/6), w zestawie jedno opakowanie drutów Praktyczny zintegrowany wyciągacz drutu 10-letnia gwarancja (w przypadku korzystania z przewodów Leitz) Do drutów Leitz Power Performance - zawsze ostrych i idealnie ukształtowanych, wyprodukowanych zgodnie z wyjątkowo wysokimi standardami jakości i przy użyciu najlepszych materiałów. Kolor czarny satynowy Materiał Metalowa obudowa z plastikowymi elementami, metalowe części mechaniczne Wymiary 40 x 58 x 145 Wbudowany wyciąg drutu tak 10 lat gwarancji (w przypadku stosowania drutów Leitz) Zdolność zszywania 3 mm/30 arkuszy (papier 80 g/m2) tak 5006 Typ drutu 100x P3 24/6 lub 140x P3 26/6 Wypełnienie drutem Górne wypełnienie, otwarcie 180 200 drutów P3 24/6 w zestawie Zszywanie Otwarte, zamknięte, do montażu na ścianie Waga 0,27
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.