Zestaw słuchawkowy Poly EncorePro HW520, Quick Disconnect, stereo

- 15%

zdjęcie ilustracyjne

Zestaw słuchawkowy Poly EncorePro HW520, Quick Disconnect, stereo
Kod produktu
31457762
OEM
783P7AA#ABB
Producent
HP
Punkty lojalnościowe: 147
0 ocen
W magazynie 2 szt, w środę u Ciebie

578,17 zł

491,90 zł

399,92 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 492,63 zł
W magazynie 2 szt, w środę u Ciebie

491,90 zł

578,17 zł

399,92 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Inteligentniejsze zestawy słuchawkowe z serii EncorePro 500 umożliwiają pracownikom odbieranie połączeń w domu lub w biurze, niezależnie od tego, w jaki sposób łączą się z komputerem. Są to pierwsze cyfrowe zestawy słuchawkowe dla centrów obsługi telefonicznej, które łączą użytkownika z całym ekosystemem Teams, nawet podczas rozmowy telefonicznej. Praca hybrydowa nigdy nie była łatwiejsza.

Zintegrowane złącza USB-A i USB-C
Odbieranie połączeń za pośrednictwem telefonu programowego na dowolnym komputerze, niezależnie od typu portu USB.

Pełna wsteczna kompatybilność ze starszymi urządzeniami
Bezproblemowa współpraca z nowymi i starszymi urządzeniami z modelami QD lub modelami USB ze złączami USB-A i USB-C bezpośrednio na kablu.

Zdalne aktualizacje oprogramowania układowego i chmury
Dzięki zdalnym aktualizacjom oprogramowania układowego i chmurze nie musisz się martwić o aktualizacje.

Technologia Poly Quick Disconnect
Dzięki technologii Poly Quick Disconnect można opuścić stół jednym kliknięciem.

Specyfikacje

Audio Redukcja szumów głosu wychodzącego
Kolor Czarny
Certyfikowane oprogramowanie do współpracy Skype dla firm
Czułość (mikrofon) -40 /-3 dB
Kompatybilne systemy operacyjne Windows; macOS
Szerokość pasma mikrofonu 20 Hz do 16 kHz
Szerokość pasma głośnika 20 Hz do 10 kHz
Typ mikrofonu Wielokierunkowy
Typ połączenia QD (Quick Disconnect)
Typ słuchawek Na uszach (stereo)

Co znajduje się w pudełku

Zestaw słuchawkowy

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj urządzenia
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30126 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni