Zestaw słuchawkowy GEMBIRD BTHS-M-01, odpowiedni dla call center, mikrofon, Bluetooth, czarny
54,94 zł
53,30 zł
43,33 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Słuchawki GEMBIRD BTHS-M-01
Zestawy słuchawkowe przystosowane do centrów telefonicznych i biur domowych.
Słuchawki są kompatybilne z każdym laptopem lub telefonem komórkowym obsługującym technologię Bluetooth.
Cechy słuchawek
Słuchawki zapewniają do 12 godzin słuchania na jednym ładowaniu. Obsługa jest prosta dzięki jednemu przyciskowi i przełącznikowi zasilania.
Żywotność baterii zapewnia akumulator litowo-polimerowy o pojemności 150 mAh. Ładowanie odbywa się przez złącze USB-C.
Specyfikacja techniczna
- Typ połączenia:Bezprzewodowe, Bluetooth
- Wersja Bluetooth: v5.0
- Częstotliwość Bluetooth: 2,402 GHz - 2,480 GHz
- Odtwarzanie dźwięku: Stereo
- Kanały audio: 2.0
- Rozmiar kontrolera (średnica): 30 mm
- Obsługiwane kodeki: HFP, HSP, A2DP i AVRCP
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 KHz
- Impedancja: 102 Ohm /- 15%
- Czułość: 102 dB /- 3dB
- Wzorzec odbioru mikrofonu: Wielokierunkowy
- Czułość mikrofonu: 42 dB /- 3dB
- Typ baterii: 150 mAh litowo-polimerowa
- Typ złącza ładowania: USB-C
- Rozmiar: 170 x 169 x 50 mm
- Waga: 173 g
Pakiet zawiera
- 1x Stacja dokująca do słuchawek
- 1x Kabel audio Jack 3,5 mm 0,8 m
- 1x Kabel ładujący USB-C 0,5 m
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.