Zestaw freestyle Movino HAZE BLACK
949,17 zł
830,75 zł
675,41 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw Freestyle Movino HAZE BLACK
Idealny wybór do trików w skateparku.
MOVINO HAZE
Nowy model stworzony dzięki współpracy MOVINO PRO i FLOW.
Specyfikacje
- Płyta aluminiowa: 50 x 11,5 cm
- Widelec z systemem kompresji IHC
- Uchwyt 360
- Kółka: 110 mm, łożyska ABEC-9
- Hamulec: FLEX FENDER
- Chwyty: 160 mm TPR
- Kierownica: stalowa, T-bar
- Wymiary kierownicy: 58 x 55 cm
- Waga: 3,9 kg
- Tuleja neochromowana CNC
Kask MOVINO OPS rozmiar. M
Kask ochronny certyfikowany zgodnie z normą EN 1078.
Charakterystyka
- Materiał: PPE (na zewnątrz), gruba warstwa czarnego polistyrenu EPS (wewnątrz)
- Warstwa wewnętrzna: gruba warstwa polistyrenu (15-16 mm)
- Odpinany pasek do zapinania i regulacji rozmiaru
- Otwory zapewniające odpowiednią wentylację
- Maksymalny zakres regulacji: 54 cm i 58 cm
- Waga: 280g
- Kolor: czarny (matowy)
Kołek do hulajnogi MOVINO, 2 szt.
Kołki do szlifowania na przeszkodach.
Szczegóły
- Materiał: stop aluminium, solidna konstrukcja
- Średnica osi: 0,5 cm
- Uniwersalny do hulajnóg Edge, X-Core, Glide, Nitro, Elite
- Materiał śrub: stal
- Materiał haka: wzmocnione aluminium
SKITT.cz
Oficjalny dystrybutor MOVINO w Czechach i na Słowacji.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, części zamienne w magazynie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.skitt.cz/znacka/movino
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.