Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue

- 12%

zdjęcie ilustracyjne

Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue
Kod produktu
8H-013-MO
Producent
STORY
Punkty lojalnościowe: 19
0 ocen
W magazynie > 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

451,99 zł

395,59 zł

321,62 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 395,59 zł
W magazynie > 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

395,59 zł

451,99 zł

321,62 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Hulajnoga Freestyle Story Diablo Blue

Story Diablo Blue to wytrzymała i lekka hulajnoga freestyle przeznaczona dla początkujących.

Drążek wykonany jest z chromowanej stali, a płyta z aluminium o wytrzymałości T6.

Charakterystyka

Hulajnoga freestyle Story Diablo Blue jest wytrzymała, lekka i w pełni wyposażona do trików i twardych lądowań.

Parametry

  • Wysokość całkowita: 78 cm
  • Średnica zewnętrzna pręta: 32 mm
  • Długość płyty: 480 mm
  • Szerokość płyty: 9 cm
  • Średnica koła: 100 mm
  • Wysokość drążka: 510 mm
  • Szerokość uchwytu: 160 mm
  • Wewnętrzna średnica pręta: 28 mm

Kółka mają twardość 85A i łożyska ABEC-9 zapewniające dużą prędkość i łatwość obsługi.

Parametry

Rodzaj produktu
Długość deski
Łożyska
Materiał płyty
Twardość kół

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29786 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni