Hulajnoga Freestyle Story Bandit DOS Golden
574,14 zł
502,50 zł
408,54 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga Freestyle Story Bandit DOS Golden
Opis
Hulajnoga freestyle Story Bandit DOS jest przeznaczona dla początkujących i średnio zaawansowanych riderów. Dzięki tej hulajnodze możesz wejść w świat freestyle'owych trików i skoków. Jest idealna do jazdy w skateparku i na ulicach.
Projektowanie i budowa
Wersja DOS została całkowicie zaktualizowana. Jest przeznaczony dla początkujących akrobatów, jest lekki i ma nowoczesny wygląd. Dzięki wytrzymałym aluminiowym kołom i wzmocnieniu kierownicy nauczysz się wszystkich trików i skoków!
Płyta jest wykonana z wytrzymałego aluminium i oferuje wycięcie zapewniające widoczność widelca przez sztag. Na spodzie płyty znajdują się dwie szyny ślizgowe.
Styl
Pochwal się swoim wyjątkowym stylem dzięki tej surowej, gangsterskiej hulajnodze Bandit DOS!
Parametry
- Wysokość całkowita: 81 cm
- Typ kompresji: gwintowany
- Stopień wytrzymałości materiału: T6
- Zacisk: trzyśrubowy
- Szerokość wrzeciona: 24 mm
- Twardość koła: 85 A
- Materiał rdzenia: aluminium
- Łożyska: ABEC-9
- Typ hamulca: elastyczny błotnik
- Waga: 3,3 kg
- Szerokość pręta: 535 mm
- Typ zestawu słuchawkowego: niezintegrowany
- Średnica kół: 100 mm
- Długość płyty: 480 mm
- Szerokość płyty: 110 mm
- Materiał pręta: Stal chromowana
- Wysokość drążka: 575 mm
- Kształt kierownicy: Y
- Szerokość uchwytu: 120 mm
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.