YENKEE YAC 2133 Podwójna ładowarka USB typu C 33W

zdjęcie ilustracyjne

YENKEE YAC 2133 Podwójna ładowarka USB typu C 33W
Kod produktu
AG081394
OEM
30021808
Producent
Yenkee
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Oznaczenie modelu: YAC 2133 Napięcie wejściowe: AC 100~240 V Częstotliwość wejściowa: 50/60 Hz Napięcie wyjściowe: DC 5.0 V / 3.0 A DC 9.0 V / 3.0 A DC 12.0 V / 3.0 A DC 15.0 V / 2.4 A DC 20.0 V / 1.8 A Moc wyjściowa: 36,0 W Moc wyjściowa USB C1 C2: 18,0 W 18,0 W Średnia wydajność w trybie aktywnym: 84,1% Sprawność przy niskim obciążeniu (10%): 82,4% Pobór mocy bez obciążenia: 0,05 W Obsługiwane protokoły ładowania: USB Power Delivery(PD) 3.1 Quick Charge 2.0/3.0/3.0 XIAOMI CHARGE TURBO 27W HUAWEI FCP/SCP/HVSCP SANSUNG AFC VOOC 2.0/4.0 USB BC1.2 DCP Kompaktowa podwójna ładowarka USB-C o maksymalnej mocy wyjściowej do 36 W, odpowiednia do szybkiego ładowania telefonów komórkowych i tabletów. Ładowarka jest wyposażona w technologię szybkiego ładowania Power Delivery. Osiąga maksymalną moc ładowania do 36 W, gdy podłączony jest tylko jeden port USB-C. Gdy oba porty są podłączone w tym samym czasie, maksymalna moc ładowania wynosi 18 W dla każdego portu osobno. Kompaktowa konstrukcja nadaje się do większości domów i biur. Dzięki unikalnemu kształtowi ładowarka zajmuje minimalną ilość miejsca na biurku lub przy łóżku. Ładowarka posiada zestaw zabezpieczeń, takich jak ochrona przed przepięciem, przeciążeniem, przegrzaniem i zwarciem.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29967 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni