Zasilacz sieciowy Viking AC23

- 9%

zdjęcie ilustracyjne

Zasilacz sieciowy Viking AC23
Zasilacz sieciowy Viking AC23
Zasilacz sieciowy Viking AC23
Zasilacz sieciowy Viking AC23
Kod produktu
31602112
OEM
VAC23
Producent
Viking
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

68,28 zł

61,92 zł

50,34 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,22 zł
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

61,92 zł

68,28 zł

50,34 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Zasilacz sieciowy Viking AC23

Więcej mocy, więcej połączeń!

Maksymalna wydajność bez kompromisów

Dzięki mocy do 4000 W, Viking AC23 jest idealny dla wszystkich urządzeń elektronicznych.

Wiele wyjść i wiele opcji

Dwa wyjścia USB-A i jedno USB-C do szybkiego ładowania. Dwa wyjścia AC 230V dla dodatkowych urządzeń.

Połączenie wydajności i stylu!

Kompaktowy rozmiar idealny do domu, biura i podróży. Długi przewód zasilający dla większej elastyczności.

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Zaawansowane mechanizmy ochrony dla bezpieczeństwa użytkownika i sprzętu.

Dane techniczne:

  • Model: VIKING AC23
  • Wejście AC 230V: 230 - 250V, 16A, 50/60Hz, 4000W maks.
  • Wyjście AC 230V (2x): 231 - 250V, 16A, 50/60Hz, 4000W maks.
  • Wyjście DC USB-A (2x): 5V/2.4A
  • Wyjście DC USB-C (1x): 5V/3A
  • Wyjście DC USB-A USB-C: 5 V/3,4 A
  • Wymiary: 10,8 x 9,8 x 4,1 cm
  • Waga: 410 g
  • Długość kabla: 150 cm
  • Ochrona: przed zwarciem, przepięciem, przegrzaniem, przetężeniem, przeładowaniem, iskrzeniem

Zamów Viking AC23 już dziś!

Niezawodne i wydajne źródło energii dla Twojej przestrzeni życiowej.

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj akcesoriów
Urządzenie
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30001 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni