Zasilacz sieciowy Viking Cube PD
96,26 zł
86,65 zł
70,45 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Viking AC Cube PD: więcej niż tylko adapter
Potrzebujesz wydajnego i stylowego rozwiązania zasilania?
Poznaj AC Cube PD.
Stylowy adapter o unikalnym wzornictwie.
Rewolucja w zasilaniu i ładowaniu.
Moc na wyciągnięcie ręki
AC Cube PD posiada cztery zintegrowane wyjścia AC 230V.
Dwa szybkie wyjścia USB-A.
Plus jedno potężne wyjście USB-C.
Obsługiwane szybkie ładowanie PD i QC.
Ładuje do siedmiu urządzeń jednocześnie.
Niezawodna ochrona
AC Cube PD chroni Twój sprzęt.
Ochrona przed przepięciem, przegrzaniem i zwarciem.
Bezpieczeństwo cennych urządzeń elektronicznych.
Elegancki design dla Twojej przestrzeni
Nowoczesna i kompaktowa konstrukcja AC Cube PD.
Łatwo dopasowuje się do każdego wnętrza.
Koniec z bałaganem spowodowanym długimi kablami.
Dlaczego warto wybrać AC Cube PD?
- Więcej opcji: cztery wyjścia AC i trzy porty USB.
- Proste rozwiązanie: koniec z plątaniną kabli i gniazdek.
- Bezpieczeństwo przede wszystkim: zintegrowana ochrona urządzeń.
Zamów AC Cube PD już dziś!
Dane techniczne:
Model: VIKING AC CUBE PD
Wejście AC 230V: 230 - 250V, 16A, 50/60Hz, 4000W maks.
Wyjście AC 230V (4x): 231 - 250V, 16A, 50/60Hz, 4000W maks.
Wyjście DC USB-A (2x): 5V/3A; 9V/2A; 12V/1.5A
Wyjście DC USB-C (1x): 5V/3A; 9V/2.22A; 12V/1.67A
Wyjście DC USB-A USB-C: 5V/3A
Wymiary: 8 x 8 x 8,1 cm
Waga: 490 g
Długość kabla: 180 cm
Ochrona: przed zwarciem, przepięciem, przegrzaniem, przetężeniem, przeładowaniem, iskrzeniem
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.