Zasilacz sieciowy Viking AC22

- 8%

zdjęcie ilustracyjne

Zasilacz sieciowy Viking AC22
Zasilacz sieciowy Viking AC22
Kod produktu
31602111
OEM
VAC22
Producent
Viking
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

50,89 zł

46,65 zł

37,93 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,36 zł
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

46,65 zł

50,89 zł

37,93 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Viking AC22: zasilacz sieciowy

Więcej mocy, więcej połączeń!

Maksymalna wydajność bez kompromisów

Viking AC22 zapewnia moc do 3500 W.

Podwójne wyjście AC

Aby podłączyć wiele urządzeń jednocześnie.

Porty USB dla urządzeń

Szybkie i wydajne ładowanie prądem wyjściowym 5V/2,4A.

Bezpieczeństwo jest priorytetem

Viking AC22 jest wyposażony w mechanizmy ochronne zapewniające bezpieczeństwo.

Wydajność i elegancja w jednym

Nowoczesny design i praktyczna latarka LED.

Nie przegap szansy na ulepszenie swojej przestrzeni życiowej

Poznaj nowy poziom ładowania dzięki Viking AC22.

Dane techniczne:

  • Model: VIKING AC22
  • Wejście AC 230V: 230V, 16A, 50Hz, 3500W maks.
  • Wyjście AC 230V (2x): 230V, 16A, 50Hz, 3500W maks.
  • Wyjście DC USB-A (2x): 5V/2.4A
  • Wymiary: 7,8 x 7 x 7,9 cm
  • Waga: 160 g
  • Ochrona: przed zwarciem, przepięciem, przegrzaniem, przetężeniem, przeładowaniem, iskrzeniem

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj akcesoriów
Urządzenie
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29997 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni