WV 6 PLUS ODKURZACZ DO OKIEN KÄRCHER
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
WV 6 PLUS ODKURZACZ DO OKIEN KÄRCHER
Ulepszony odkurzacz do okien z innowacyjną technologią wycieraczek i mocniejszym akumulatorem.
Potężny pomocnik domowy
WV 6 Plus jest idealny do czyszczenia okien. Bez kapania, bez smug i bez polerowania.
Elastyczny i wytrzymały
Wystarczy kilka pociągnięć, aby wyczyścić duże szklane powierzchnie.
Długi czas pracy
Czas pracy 100 minut. Idealny dla dużych gospodarstw domowych bez przerywania sprzątania.
Stan baterii na wyświetlaczu
Sprawdź pozostały poziom naładowania baterii na wyświetlaczu. Możesz dokładnie zaplanować czyszczenie.
Ściągaczka z możliwością dostosowania
Szersza ściągaczka szybciej odprowadza nadmiar wody nawet z dużych okien.
Uniwersalne zastosowanie
Doskonale sprawdza się również w łazience i kuchni. Z łatwością poradzi sobie z brudnymi kafelkami, kamieniem pod prysznicem i odciskami palców na lustrach.
Zawartość opakowania
- Szybka ładowarka
- Dodatkowa butelka z rozpylaczem z osłoną z mikrofibry
- Koncentrat do mycia okien (1x 20 ml)
- Wymienność dyszy ssącej
Parametry techniczne
- Szerokość robocza dyszy ssącej: 280 mm
- Pojemność zbiornika na brudną wodę: 150 ml
- Czas pracy na baterii: 100 min
- Czas ładowania baterii: 170 min
- Wydajność czyszczenia na jednym ładowaniu akumulatora: ok. 300 m² = 100 okien
- Rodzaj prądu: 100-240 / 50-60 V/Hz
- Waga wraz z baterią: 0,8 kg
- Waga bez akcesoriów: 0,8 kg
- Wymiary (dł. x szer. x wys.): 126 x 280 x 310 mm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.