AKCESORIA EF 141 DO ODKURZACZA ELECTROLUX

- 20%

zdjęcie ilustracyjne

AKCESORIA EF 141 DO ODKURZACZA ELECTROLUX
AKCESORIA EF 141 DO ODKURZACZA ELECTROLUX
AKCESORIA EF 141 DO ODKURZACZA ELECTROLUX
AKCESORIA EF 141 DO ODKURZACZA ELECTROLUX
AKCESORIA EF 141 DO ODKURZACZA ELECTROLUX
AKCESORIA EF 141 DO ODKURZACZA ELECTROLUX
Kod produktu
741002703
Producent
ELECTROLUX
Punkty lojalnościowe: 2
1 ocen
W magazynie 1 szt, 10.5.2024 u Ciebie

56,52 zł

45,18 zł

36,73 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 44,08 zł
W magazynie 1 szt, 10.5.2024 u Ciebie

45,18 zł

56,52 zł

36,73 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

EF 141 Akcesoria do odkurzaczy Electrolux

Zestaw filtrów do odkurzaczy bezprzewodowych ErgoRapido (ZB29xx)

Szczegóły produktu

Zestaw filtrów wewnętrznych i zewnętrznych do odkurzacza Electrolux (EF141), 1 1 szt. w opakowaniu.

Optymalna wydajność odkurzacza

Zatkane filtry mogą zmniejszyć moc ssania odkurzacza. Regularne czyszczenie i wymiana filtrów pomoże utrzymać odkurzacz w najlepszej formie.

Wymiana filtrów

Zalecamy wymianę filtrów co najmniej dwa razy w roku lub gdy są one wyraźnie zabrudzone.

Kompatybilność

  • ELECTROLUX ZB 2811
  • ELECTROLUX ZB 2812
  • ELECTROLUX ZB 2813
  • ELECTROLUX ZB 2815
  • ELECTROLUX ZB 2820
  • ELECTROLUX ZB 2821
  • ELECTROLUX ZB 2901
  • ELECTROLUX ZB 2902
  • ELECTROLUX ZB 2903
  • ELECTROLUX ZB 2904
  • ELECTROLUX ZB 2905
  • ELECTROLUX ZB 2906
  • ELECTROLUX ZB 2907
  • ELECTROLUX ZB 2908
  • ELECTROLUX ZB 2911
  • ELECTROLUX ZB 2923
  • ELECTROLUX ZB 2924
  • ELECTROLUX ZB 2925
  • ELECTROLUX ZB 2929
  • ELECTROLUX ZB 2932
  • ELECTROLUX ZB 2933
  • ELECTROLUX ZB 2934
  • ELECTROLUX ZB 2935
  • ELECTROLUX ZB 2941
  • ELECTROLUX ZB 2942
  • ELECTROLUX ZB 2943
  • ELECTROLUX ZB 2944
  • ELECTROLUX ZB 2952
  • ELECTROLUX ZB 2955
  • ELECTROLUX ZB 2961
  • ELECTROLUX OPI1
  • ELECTROLUX OPI2
  • ELECTROLUX OPI3
  • AEG AG812
  • AEG AG901
  • AEG AG902
  • AEG AG903
  • AEG AG904
  • AEG AG905
  • AEG AG906
  • AEG AG907
  • AEG AG908
  • AEG AG909
  • AEG AG925
  • AEG AG932
  • AEG AG933
  • AEG AG934
  • AEG AG935
  • AEG AG941
  • AEG AG942
  • AEG AG943

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29346 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni