AC36 SZPACHELKA TEKSTYLNA 2 SZT HOOVER

- 46%

zdjęcie ilustracyjne

AC36 SZPACHELKA TEKSTYLNA 2 SZT HOOVER
AC36 SZPACHELKA TEKSTYLNA 2 SZT HOOVER
AC36 SZPACHELKA TEKSTYLNA 2 SZT HOOVER
AC36 SZPACHELKA TEKSTYLNA 2 SZT HOOVER
AC36 SZPACHELKA TEKSTYLNA 2 SZT HOOVER
AC36 SZPACHELKA TEKSTYLNA 2 SZT HOOVER
Kod produktu
741006018
Producent
HOOVER
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
W magazynie 8 szt, w środę u Ciebie

66,94 zł

35,92 zł

29,20 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,65 zł
W magazynie 8 szt, w środę u Ciebie

35,92 zł

66,94 zł

29,20 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

AC36 ŚCIĄGACZKA TEKSTYLNA 2SZT HOOVER

EAN: 8016361910843

Opis produktu

Są to dwie ściereczki z mikrofibry. Zaprojektowane specjalnie do odkurzaczy parowych Hoover.

Rozmiar i dopasowanie

Rozmiar wycieraczek wynosi 300*180 mm. Na tylnej ścianie znajdują się trzy zapięcia na rzepy do mocowania do odkurzacza.

Odpowiedni dla modeli

  • CA2IN1P011
  • CA2IN1D011
  • CAD1700D011
  • CAP1700D011
  • CAN1700R011

Pielęgnacja mopa z mikrofibry

Mopy z mikrofibry można prać ręcznie lub w pralce. Nigdy nie używaj płynu do zmiękczania tkanin ani wybielacza do prania. Prać w niskiej temperaturze. Nie prać razem z materiałami naturalnymi. Nie wykręcać. Nie używać suszarki bębnowej. Nie prasować mikrofibry!

Ręczne mycie mopów

Mycie ręczne jest najłatwiejszym i najdelikatniejszym sposobem. Spłucz mop letnią wodą i zanurz go w wodzie. Możesz użyć specjalnego detergentu przeznaczonego do materiałów z mikrofibry lub mydła. Mocno zabrudzony mop można pozostawić na chwilę w roztworze do namoczenia. Następnie delikatnie umyj i wypłucz mikrofibrę. Powtórz proces w przypadku silnych zabrudzeń.

Pranie mopów z mikrofibry w pralce

Ponownie, podczas prania mopów z mikrofibry w pralce nie należy używać żadnych środków do zmiękczania tkanin, wybielaczy ani zmiękczaczy wody. Możesz użyć specjalnego detergentu z mikrofibry lub mydła do prania. Można jednak prać tylko w czystej wodzie; mopy i ręczniki z mikrofibry nadal będą się wypłukiwać.

Uwaga

Produktów z mikrofibry nie należy prać w pralce z żadnym innym praniem, które może uwalniać włókna. Można je prać z innymi materiałami syntetycznymi. Uważaj na zamki błyskawiczne i rzepy. Mogą one uszkodzić tkaninę. Ustaw program do prania miękkich tkanin syntetycznych lub wełny w temperaturze do 40°C. W przypadku silnych zabrudzeń można użyć prania wstępnego. Nie wykręcaj ani nie używaj najniższej możliwej prędkości.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29984 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni