AC36 SZPACHELKA TEKSTYLNA 2 SZT HOOVER
66,94 zł
35,92 zł
29,20 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
AC36 ŚCIĄGACZKA TEKSTYLNA 2SZT HOOVER
EAN: 8016361910843
Opis produktu
Są to dwie ściereczki z mikrofibry. Zaprojektowane specjalnie do odkurzaczy parowych Hoover.
Rozmiar i dopasowanie
Rozmiar wycieraczek wynosi 300*180 mm. Na tylnej ścianie znajdują się trzy zapięcia na rzepy do mocowania do odkurzacza.
Odpowiedni dla modeli
- CA2IN1P011
- CA2IN1D011
- CAD1700D011
- CAP1700D011
- CAN1700R011
Pielęgnacja mopa z mikrofibry
Mopy z mikrofibry można prać ręcznie lub w pralce. Nigdy nie używaj płynu do zmiękczania tkanin ani wybielacza do prania. Prać w niskiej temperaturze. Nie prać razem z materiałami naturalnymi. Nie wykręcać. Nie używać suszarki bębnowej. Nie prasować mikrofibry!
Ręczne mycie mopów
Mycie ręczne jest najłatwiejszym i najdelikatniejszym sposobem. Spłucz mop letnią wodą i zanurz go w wodzie. Możesz użyć specjalnego detergentu przeznaczonego do materiałów z mikrofibry lub mydła. Mocno zabrudzony mop można pozostawić na chwilę w roztworze do namoczenia. Następnie delikatnie umyj i wypłucz mikrofibrę. Powtórz proces w przypadku silnych zabrudzeń.
Pranie mopów z mikrofibry w pralce
Ponownie, podczas prania mopów z mikrofibry w pralce nie należy używać żadnych środków do zmiękczania tkanin, wybielaczy ani zmiękczaczy wody. Możesz użyć specjalnego detergentu z mikrofibry lub mydła do prania. Można jednak prać tylko w czystej wodzie; mopy i ręczniki z mikrofibry nadal będą się wypłukiwać.
Uwaga
Produktów z mikrofibry nie należy prać w pralce z żadnym innym praniem, które może uwalniać włókna. Można je prać z innymi materiałami syntetycznymi. Uważaj na zamki błyskawiczne i rzepy. Mogą one uszkodzić tkaninę. Ustaw program do prania miękkich tkanin syntetycznych lub wełny w temperaturze do 40°C. W przypadku silnych zabrudzeń można użyć prania wstępnego. Nie wykręcaj ani nie używaj najniższej możliwej prędkości.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.