W zestawie Combipack serii 3-32B. BRAUN

- 20%

zdjęcie ilustracyjne

W zestawie Combipack serii 3-32B. BRAUN
W zestawie Combipack serii 3-32B. BRAUN
W zestawie Combipack serii 3-32B. BRAUN
Kod produktu
741004298
Producent
BRAUN
Punkty lojalnościowe: 6
0 ocen
W magazynie 10 szt, we wtorek u Ciebie

172,30 zł

137,17 zł

111,52 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 133,31 zł
W magazynie 10 szt, we wtorek u Ciebie

137,17 zł

172,30 zł

111,52 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

W zestawie Combipack serii 3-32B. BRAUN

EAN: 4210201115762

Folia do golenia i blok maszynki

Pro Series3 z grzebieniem Micro Comb - czarny.

Utrzymanie wydajności golenia

Aby zachować 100% wydajność golenia, należy wymienić wkład z ostrzami i blok ostrzy po około 18 miesiącach.

Przedłużenie żywotności

Regularna konserwacja i czyszczenie golarki przedłuży jej żywotność.

Kompatybilność

Wybierając akcesorium, upewnij się, że jest ono przeznaczone do Twojej golarki.

Kompatybilne modele

  • Seria 3 Model: 390cc-4, 390cc-5, 3090cc Typ: 5411
  • Seria 3 Model: 370cc-4, 350cc-4, 350cc-5, 3050cc, 3070cc Typ: 5412
  • Seria 3 Model: 360s-4, 360s-5, 3030 Typ: 5413
  • Series 3 wet&dry, CruZer6 Clean shave, Old Spice Model: 340s-4, 345s-4, 340s-5, 345s-5, 3010, 3010BT Typ: 5414
  • Series 3, CruZer5 Clean shave, Old Spice Model: 320r-4, 320s-4, 330s-4, 320s-5, 330s-5, 3000, 3020, 3000BT Typ: 5415
  • Seria 3 do pracy na mokro i sucho Model: 380s-4, 3040, 3045, 3080 Typ: 5416
  • Seria 3 Model: 390cc, 395cc-3 Typ: 5772
  • Seria 3 do pracy na mokro i sucho Model: 380 Typ: 5773
  • Seria 3 Model: 370, 350cc, 370cc Typ: 5774
  • Seria 3 do pracy na mokro i sucho Model: 340 Typ: 5775
  • Seria 3 Model: 330, 320 Typ: 5776
  • Seria 3 Model: 310 Typ: 5777
  • Seria 3 Model: 300 Typ: 5778

Potrzebujesz pomocy w znalezieniu części zamiennych lub akcesoriów?

Użyj tego łącza, aby znaleźć odpowiednie części zamienne i akcesoria do produktów Braun:Znajdź część zamienną

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni