WKŁADY CZYSZCZĄCE PHILIPS CC12/50

- 18%

zdjęcie ilustracyjne

WKŁADY CZYSZCZĄCE PHILIPS CC12/50
WKŁADY CZYSZCZĄCE PHILIPS CC12/50
WKŁADY CZYSZCZĄCE PHILIPS CC12/50
WKŁADY CZYSZCZĄCE PHILIPS CC12/50
Kod produktu
741013206
Producent
PHILIPS
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Wymienne wkłady czyszczące Philips CC12/50

EAN: 8710103944652

Opis produktu

Chroń swoją golarkę dzięki wymiennym wkładom czyszczącym Philips CC12/50. Opakowanie zawiera 2 wkłady o pojemności 160 ml każdy, co wystarcza do wygodnego codziennego czyszczenia przez okres do 6 miesięcy.

Higieniczne golenie

Czyści 10 razy dokładniej niż zwykła woda, zapewniając higieniczne golenie każdego dnia. Dzięki temu wkład jest skuteczny nawet przez trzy miesiące.

Aktywne smarowanie

Wzbogacona aktywnymi środkami smarnymi formuła chroni głowice golące przed tarciem i zużyciem, zachowując najlepszą wydajność golarki na dłużej.

Świeży zapach dla czystego golenia

Wkład oczyszczający ma wyjątkowo świeży zapach i zapewnia uczucie czystości podczas golenia.

Całkowicie bezalkoholowy

Całkowicie bezalkoholowy płyn oczyszczający jest delikatny dla skóry i zapewnia ochronę przed podrażnieniami.

Kompatybilność

Wkład jest kompatybilny z kapsułką Philips Quick Clean Pod.

Ekskluzywna formuła higieniczna Philips

Wyjątkowa higieniczna formuła firmy Philips w połączeniu z filtrem wielosiatkowym skutecznie usuwa ogolone włosy i pozostawia golarkę 10 razy czystszą niż przy użyciu samej wody.

Zapobiega rozwojowi do 99,9% bakterii

Wkład czyszczący Philips zapobiega namnażaniu się do 99,9% bakterii, zapewniając świeże i higieniczne golenie przez cały sezon.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30040 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni