SH71/50 WYMIENNE GŁOWICE GOLĄCE PHILIPS

- 30%

zdjęcie ilustracyjne

SH71/50 WYMIENNE GŁOWICE GOLĄCE PHILIPS
SH71/50 WYMIENNE GŁOWICE GOLĄCE PHILIPS
SH71/50 WYMIENNE GŁOWICE GOLĄCE PHILIPS
SH71/50 WYMIENNE GŁOWICE GOLĄCE PHILIPS
Kod produktu
741013205
Producent
PHILIPS
Punkty lojalnościowe: 7
0 ocen
W magazynie 3 szt, w czwartek u Ciebie

206,69 zł

143,84 zł

116,94 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 143,84 zł
W magazynie 3 szt, w czwartek u Ciebie

143,84 zł

206,69 zł

116,94 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

SH71/50 Wymienne głowice golące Philips

Opis produktu

Wymienne głowice golące Philips SH71/50 sprawią, że golarka będzie wyglądać jak nowa. Zgodność z golarkami Next Gen z serii 7000 i 5000.

Kompatybilność

Głowice wymienne SH71 są kompatybilne ze wszystkimi golarkami kwadratowymi z serii 7000 (S7xxx) i 5000 (S5xxx).

Uwaga: Nie jest kompatybilny z zaokrąglonymi modelami serii 5000, które zamiast tego używają głowic zamiennych SH50.

Wydajność i efektywność

Ostrza SteelPrecision, wykonujące do 90 000 cięć na minutę, golą gładko i golą więcej zarostu za jednym pociągnięciem*. Jest to 45 wysokowydajnych, samoostrzących się ostrzy wyprodukowanych w Europie.

Zmiana głowic

  • Naciśnij przyciski zwalniające i zdejmij uchwyt głowicy golącej.
  • Obróć pierścienie zabezpieczające w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i zdejmij je.
  • Wyjmij stare głowice golące i włóż nowe (nacięcia powinny dokładnie pasować do występów).
  • Załóż z powrotem pierścienie zabezpieczające i przekręć je zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aż usłyszysz kliknięcie.
  • Załóż i zamknij uchwyt golarki.

Przywracanie zasilania

Wymień głowice golące i odzyskaj 100% wydajności. Aby osiągnąć 100% wydajności, należy wymieniać głowice co 2 lata.

Specyfikacje

  • Typ: do golarki
  • Liczba głowic golących w opakowaniu: 3
  • EAN: 8710103944119
  • Okres gwarancji: 24 miesiące

Wymiary

  • Waga opakowania: 0,034 kg
  • Wysokość opakowania: 2,30 cm
  • Szerokość opakowania: 9,90 cm
  • Głębokość opakowania: 11,50 cm

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30001 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni