SH71/50 WYMIENNE GŁOWICE GOLĄCE PHILIPS
206,69 zł
143,84 zł
116,94 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SH71/50 Wymienne głowice golące Philips
Opis produktu
Wymienne głowice golące Philips SH71/50 sprawią, że golarka będzie wyglądać jak nowa. Zgodność z golarkami Next Gen z serii 7000 i 5000.
Kompatybilność
Głowice wymienne SH71 są kompatybilne ze wszystkimi golarkami kwadratowymi z serii 7000 (S7xxx) i 5000 (S5xxx).
Uwaga: Nie jest kompatybilny z zaokrąglonymi modelami serii 5000, które zamiast tego używają głowic zamiennych SH50.
Wydajność i efektywność
Ostrza SteelPrecision, wykonujące do 90 000 cięć na minutę, golą gładko i golą więcej zarostu za jednym pociągnięciem*. Jest to 45 wysokowydajnych, samoostrzących się ostrzy wyprodukowanych w Europie.
Zmiana głowic
- Naciśnij przyciski zwalniające i zdejmij uchwyt głowicy golącej.
- Obróć pierścienie zabezpieczające w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i zdejmij je.
- Wyjmij stare głowice golące i włóż nowe (nacięcia powinny dokładnie pasować do występów).
- Załóż z powrotem pierścienie zabezpieczające i przekręć je zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aż usłyszysz kliknięcie.
- Załóż i zamknij uchwyt golarki.
Przywracanie zasilania
Wymień głowice golące i odzyskaj 100% wydajności. Aby osiągnąć 100% wydajności, należy wymieniać głowice co 2 lata.
Specyfikacje
- Typ: do golarki
- Liczba głowic golących w opakowaniu: 3
- EAN: 8710103944119
- Okres gwarancji: 24 miesiące
Wymiary
- Waga opakowania: 0,034 kg
- Wysokość opakowania: 2,30 cm
- Szerokość opakowania: 9,90 cm
- Głębokość opakowania: 11,50 cm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.