VELVET SMOOTH PINK 2 SPEED SCHOLL
137,74 zł
133,80 zł
108,78 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
VELVET SMOOTH PINK 2 SPEED SCHOLL
Usuwa twardą i suchą skórę
Jest to dwubiegowa maszyna z dwiema głowicami. Przeznaczona jest do usuwania twardej i suchej skóry na stopach.
Dla lepszej kontroli i bezpieczeństwa
Maszyna jest wyposażona w dwie prędkości dla lepszej kontroli i bezpieczeństwa użytkowania.
Nowa ergonomiczna konstrukcja
Model Scholl Velvet Smooth ma nową ergonomiczną konstrukcję zapewniającą wygodę użytkowania.
Odporność na wilgoć
Maszyna jest odporna na wilgoć, co zapewnia jej długą żywotność.
Zestaw zawiera 2 zapasowe głowice
Zestaw zawiera dwie wymienne głowice - jedną do usuwania twardego naskórka i jedną do usuwania suchego naskórka.
Łatwa konserwacja
- Walec szlifierski można łatwo wyjąć i umyć.
- Korpus urządzenia można czyścić wilgotną szmatką.
- Po wyczyszczeniu wystarczy ponownie założyć głowicę.
Korzystanie w podróży
Dzięki zasilaniu bateryjnemu urządzenie można łatwo zabrać ze sobą w podróż.
Wymiana głowicy
Zużytą głowicę można łatwo wymienić na nową, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.
Zawiera kryształy diamentu
Obrotowa głowica rolki zawiera bardzo grube kryształy diamentu, które skutecznie usuwają nawet bardzo twardą skórę.
Instrukcje użytkowania
- Przed pierwszym użyciem należy zdjąć osłonę rolki.
- Włącz urządzenie i pozwól wałkowi przesuwać się po stwardniałej skórze.
- Stosować wyłącznie na suchą skórę.
- Nie naciskaj zbyt mocno, aby zatrzymać urządzenie.
- Po użyciu wytrzeć lub spłukać stopy, aby usunąć martwy naskórek.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.