TOUCHBeauty 2035 Tarka do manicure i pedicure 3w1
105,92 zł
98,04 zł
79,71 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TOUCHBeauty 2035 - Twój osobisty salon manicure i pedicure 3w1
Dlaczego warto wybrać TOUCHBeauty 2035?
Umożliwia profesjonalną pielęgnację paznokci w zaciszu własnego domu. Nadaje się do pielęgnacji paznokci naturalnych i sztucznych.
Cechy produktu
Idealny do kształtowania, naprawy, szlifowania, polerowania i wygładzania paznokci.
Oferuje 3 różne nasadki do manicure i pedicure.
Ma kompaktową konstrukcję wielkości ołówka.
Posiada ukryty schowek na załączniki.
Usuwa szorstki i martwy naskórek.
3 nasadki dla doskonałej pielęgnacji
- Polerka filcowa
- Głowica tnąca
- Szlifierka
Kompaktowa konstrukcja dla wygodnego użytkowania
Kompaktowa konstrukcja o wielkości ołówka sprawia, że urządzenie jest zawsze pod ręką.
Ukryty schowek na załączniki
Ukryty schowek magnetyczny na 2 wymienne nasadki znajduje się bezpośrednio w korpusie urządzenia.
Kluczowe cechy
- Cichy i mocny silnik
- Kompaktowa konstrukcja
- Ukryta przestrzeń do przechowywania
- Zasilanie: 1x bateria AAA (brak w zestawie)
O marce TOUCHBeauty
TOUCHBeauty to międzynarodowa marka założona w 1999 roku. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu w branży kosmetycznej koncentruje się na projektowaniu, badaniach i rozwoju produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych.
Parametry TOUCHBeauty 2035
- Model: TB-2035
- Zasilanie: 3,7 V / 1,95 W
- Baterie: 1 × AAA (brak w zestawie)
- Wymiary: 19 × 2,6 × 2,6 cm
- Waga: 114 g
Zawartość opakowania
- TOUCHBeauty 2035
- Polerka filcowa
- Głowica tnąca
- Szlifierka
- Instrukcja obsługi w języku czeskim i słowackim
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.