Garett Beauty Perfect Body - masażer antycellulitowy

zdjęcie ilustracyjne

Garett Beauty Perfect Body - masażer antycellulitowy
Garett Beauty Perfect Body - masażer antycellulitowy
Garett Beauty Perfect Body - masażer antycellulitowy
Garett Beauty Perfect Body - masażer antycellulitowy
Kod produktu
31601104
OEM
PERFECT_BODY_WHT
Producent
Garett
Punkty lojalnościowe: 18
0 ocen
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

373,29 zł

303,49 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 369,71 zł
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

373,29 zł

303,49 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Garett Beauty Perfect Body

Wielofunkcyjny masażer antycellulitowy

Modelowanie sylwetki i wygładzanie skóry.

Redukcja podskórnej tkanki tłuszczowej i cellulitu.

Masaż próżniowy

Masaż próżniowy do masażu bańką chińską.

Poprawa krążenia krwi i limfy.

Przyspieszenie regeneracji skóry.

Fototerapia światłem czerwonym

Stymulacja produkcji kolagenu, zapobieganie zmarszczkom.

Poprawa konturu twarzy.

Terapia impulsowa EMS

Wbudowany akumulator.

Specyfikacja techniczna

  • Wymiary: 153 x 60 x 69 mm
  • Waga: 180 g
  • Moc: 0,55 - 2,96 W
  • Napięcie robocze: 3,7 V
  • Typ zasilania: zasilanie bateryjne
  • Napięcie ładowania: 5 V / 1 A
  • Typ baterii: litowa
  • Pojemność baterii: 1400 mAh
  • Czas ładowania: około 120 min
  • Siła ssania: 50 - 51 kPa
  • Temperatura pracy: 0 - 40 °C
  • Ciśnienie powietrza: -18 kPa
  • Kontrola mocy: 2
  • Liczba trybów pracy: 3
  • Terapia czerwonym światłem LED: TAK
  • Funkcja elektrostymulacji EMS: TAK
  • Wymienne przystawki: TAK

Zawartość opakowania: urządzenie, kabel USB C do ładowania, 2 nakładki na urządzenie, zestaw wymiennych nasadek, instrukcja obsługi CZ/EN

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29975 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni