Urządzenie do gotowania ryżu SRM 0650SS SENCOR
159,90 zł
130,00 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Wielofunkcyjne urządzenie do gotowania ryżu
5 specjalnych trybów gotowania
- Ryż - do przygotowania ryżu
- Płatki owsiane - do przygotowania owsianki
- Ziarna - do gotowania roślin strączkowych
- Steam - do gotowania na parze
- Slow Cook - do powolnego gotowania
Opcja opóźnienia startu
Funkcja automatycznego utrzymywania temperatury zapewnia ciepło potraw przez 12 godzin po ugotowaniu.
Naczynie wewnętrzne
ścianka o grubości 1,5 mm zapewnia równomierne rozprowadzanie ciepła, a nie tylko od dołu, jak w konwencjonalnych modelach
objętość 0,6 l (do przygotowania 450 g ryżu)
Dwie nasadki do gotowania na parze w zestawie
- Przenośna przystawka do gotowania na parze działa również jako przenośne pudełko i jest wykonana z bezpiecznego dla zdrowia materiału, który nie zawiera
BPA
- Przystawka do głębokiego gotowania na parze do gotowania większych ilości żywności (warzyw, mięsa itp.)
Cyfrowy wyświetlacz wskazujący czas gotowania i funkcję utrzymywania temperatury
Bardzo proste i praktyczne przechowywanie:
Przewód zasilający można zwinąć do podstawy
Wysokość tylko 20 cm i średnica 19 cm
Korpus zewnętrzny ze stali nierdzewnej
W pełni automatyczne działanie
Nadaje się do gotowania wszystkich rodzajów ryżu
Praktyczny uchwyt na pokrywie
Łatwe czyszczenie (wyjmowany pojemnik wewnętrzny z nieprzywierającą powierzchnią)
Kontrolki pracy i utrzymania temperatury
Antypoślizgowe nóżki
Potrójna ochrona bezpieczeństwa:
- ochrona przed przegrzaniem
- ochrona po zagotowaniu wody
- automatyczne wyłączanie po zagotowaniu
Akcesoria: 2 nasadki do gotowania na parze, miarka do ryżu i szufelka do ryżu
Moc: 350 W
Wymiary: 200 × 190 × 190 mm
Waga: 1,4 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.