Lauben Urządzenie do gotowania ryżu 600BC - urządzenie do gotowania ryżu
263,48 zł
244,39 zł
198,69 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lauben Urządzenie do gotowania ryżu 600BC - Urządzenie do gotowania ryżu
EAN: 4260645680487
Zdrowe i doskonałe gotowanie
Wysokiej jakości urządzenie do gotowania ryżu Lauben Rice Cooker 600BC gotuje wszystkie rodzaje ryżu do perfekcji. Można w nim również przygotowywać zupy, kasze i rośliny strączkowe.
Gotowanie na parze bez tłuszczu
Urządzenie do gotowania ryżu zawiera metalowy parowar do zdrowego gotowania bez tłuszczu.
Optymalna pojemność
Pojemnik urządzenia do gotowania ryżu ma pojemność 0,6 l, idealną dla osób indywidualnych lub małych grup.
Utrzymywanie temperatury
Funkcja utrzymywania ciepła utrzymuje ryż w cieple przez cały dzień.
Prosta obsługa
Urządzenie do gotowania ryżu można obsługiwać za pomocą jednego przycisku i obserwować postęp gotowania przez szklaną pokrywę.
Łatwa konserwacja
Pojemnik wewnętrzny można myć w zmywarce.
Stylowy wygląd
Urządzenie do gotowania ryżu Lauben 600BC łączy funkcjonalność z nowoczesnym wzornictwem.
Bezpieczeństwo
Technologia Cool Touch gwarantuje, że nie oparzysz się o urządzenie do gotowania ryżu.
Specyfikacje
- Pojemność: 0,6 l
- Sterowanie: jeden przycisk
- Steamboat: Metaliczny
- Działanie: Zautomatyzowane
- Zastosowanie: Wszechstronny
- Pokrywa: szkło hartowane
- Powierzchnia: nieprzywierająca
- Technologia: chłodny dotyk
- Funkcja:Utrzymywanie ciepła
- Konserwacja: łatwa
Parametry
- Napięcie: 220-240 V, 50-60 Hz
- Moc: 300 W
Zawartość opakowania
- Parowar do gotowania na parze
- Pokrywy z hartowanego szkła
- Naczynie wewnętrzne
- Kubek pomiarowy
- Łyżki
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.