Urządzenie do gotowania ryżu SRM 1550SS SENCOR
139,90 zł
113,74 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SENCOR SRM 1550SS Urządzenie do gotowania ryżu
Wyjątkowy pomocnik kuchenny
SENCOR SRM 1550SS to specjalny garnek do gotowania ryżu.
Działa na zasadzie gotowania na parze.
Zewnętrzna powłoka wykonana jest ze stali nierdzewnej.
Głośność i działanie
Objętość wynosi 1,5 l, co wystarcza do przygotowania 1 300 g ryżu.
Obsługa jest w pełni automatyczna.
Uniwersalne zastosowanie
Nadaje się do przygotowywania wszystkich rodzajów ryżu, w tym ryżu do sushi.
Funkcje automatyczne
Po zakończeniu gotowania automatycznie wyłącza się i przełącza na funkcję "Keep Warm".
Funkcja ta utrzymuje ryż w cieple do 6 godzin.
Projektowanie i budowa
Wyposażony jest w szklaną pokrywę z otworem do odprowadzania nadmiaru pary.
Posiada praktyczne uchwyty po obu stronach.
Łatwe czyszczenie
Wewnętrzny pojemnik jest wyjmowany i ma nieprzywierającą powierzchnię.
Wskazanie i stabilność
Jest wyposażony w kontrolki pracy i utrzymania temperatury.
Posiada antypoślizgowe nóżki zapewniające stabilną pozycję.
Bezpieczeństwo
Posiada potrójne zabezpieczenie:
- ochrona przed przegrzaniem
- ochrona przed wrzącą wodą
- automatyczne wyłączanie po zagotowaniu
Akcesoria
Dołączone akcesoria obejmują specjalną szpatułkę do ryżu oraz miarkę do ryżu i wody.
Parametry techniczne
Moc wejściowa wynosi 500 W.
Wymiary (szer. x gł. x wys.): 290 x 290 x 230 mm.
Waga: 2 kg.
Napięcie i częstotliwość: 220-240 V, 50/60 Hz.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.