TrueLife AIR Osuszacz powietrza DH5 Touch - osuszacz powietrza
1 239,54 zł
945,46 zł
768,67 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife AIR Osuszacz powietrza DH5 Touch
Osuszacz, który służy również jako oczyszczacz powietrza.
Pozbądź się wilgotnych ścian, pleśni i nieświeżego powietrza.
Cechy i korzyści
- Kondensacja do 12 l wody dziennie.
- Sterowanie za pomocą ekranu dotykowego.
- Przemieszczanie jest łatwe dzięki kółkom.
- Automatyczne wyłączanie po zapełnieniu zbiornika.
- Posiada wąż do odprowadzania wody.
- Może pracować w trybie ciągłym.
- Timer i tryb nocny dla wygodnego użytkowania.
Czyste i zdrowe gospodarstwo domowe
Osuszacz usuwa do 12 litrów wody dziennie.
Poprawia jakość powietrza poprzez eliminację wirusów i bakterii.
Osuszacz może pracować w trybie ciągłym po podłączeniu węża odprowadzającego wodę.
Tryby inteligentne
- Timer regulowany na ekranie dotykowym.
- Tryb nocny zapewnia cichszą pracę.
- Specjalny tryb suszenia prania.
Łatwa obsługa i użytkowanie
- Intuicyjne sterowanie za pomocą ekranu dotykowego.
- Monitorowanie wartości wilgotności.
- Łatwe przemieszczanie dzięki zintegrowanym kółkom.
- Czysty i interesujący design.
Parametry TrueLife AIR Osuszacz powietrza DH5 Touch
- Wydajność osuszania: 12 l/dzień
- Pojemność zbiornika: 2,5 l
- Zalecana wielkość pokoju: 45 m2
- Moc: 210 W
- Poziom hałasu: 37 dB
- Timer: 1 - 24 h
- Temperatura pracy: 5 °C - 35 °C
- Typ przyjaznego dla środowiska czynnika chłodniczego: R290
- Wskaźnik wilgotności: Tak
- Ustawienia wilgotności: Tak - 30-80%
- Liczba trybów wentylatora: 2 (wolny/szybki)
- Tryb automatyczny: Tak
- Tryb uśpienia: Tak
- Tryb suszenia prania: Tak
- System zapobiegający zamarzaniu: tak
- Wskazanie pełnego zbiornika: Tak
- Automatyczne wyłączanie: tak
- Oczyszczanie powietrza: Tak
- Wąż do ciągłego odprowadzania wody: tak
- Koła: Tak
- Wymiary: 250×250×460 mm
- Waga: 11 kg
- Długość kabla zasilającego: 1,8 m
Zawartość opakowania
- 1× TrueLife AIR Osuszacz powietrza DH5 Touch
- 1 × wąż spustowy
- 1× instrukcja obsługi
- 1× instrukcja bezpieczeństwa
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.