TOUCHBeauty 1039 Szlifierka do manicure i pedicure 5w1
212,37 zł
175,66 zł
142,81 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TOUCHBeauty 1039: Zestaw do manicure i pedicure 5 w 1
TOUCHBeauty 1039 jest idealny do kształtowania, naprawy, szlifowania, polerowania i wygładzania paznokci. Nadaje się do paznokci naturalnych i sztucznych, wygładza szorstką skórę i usuwa zrogowacenia.
5 nasadek do manicure i pedicure
- Filcowa głowica
- Głowica polerska
- Od stóp do głów
- Niklowa głowica szlifierska
- Głowica z papierem ściernym
Wysoka wydajność z dwiema regulowanymi prędkościami
Dwie regulowane prędkości dostosowane do potrzeb manicure i pedicure. Wysoka wydajność - silnik oferuje do 9500 obrotów na minutę!
Kluczowe cechy
- Zestaw z 5 nasadkami - czyści, naprawia, kształtuje, ostrzy, szlifuje, poleruje paznokcie, usuwa zrogowacenia.
- Dwie regulowane prędkości dla różnych potrzeb manicure i pedicure.
- Mocny i cichy silnik.
- Ergonomiczna konstrukcja i bardzo niska waga zapewniają wygodę użytkowania.
- Etui do przechowywania bezpiecznie chroni cały instrument i wszystkie załączniki.
O marce TOUCHBeauty
TOUCHBeauty to międzynarodowa marka założona w 1999 roku. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu w branży kosmetycznej koncentruje się na projektowaniu, badaniach i rozwoju produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych.
Parametry TOUCHBeauty 1039
- Model: TB-1039
- Zasilanie: 3 V / 0,18 A
- Baterie: 2 × AAA (brak w zestawie)
- Wymiary: 13,5 × 3,6 × 3,4 cm
- Waga: 44 g
Zawartość opakowania
- TOUCHBeauty 1039
- Instrukcja obsługi w języku czeskim i słowackim
- Walizka na szlifierkę i akcesoria
- Filcowa głowica
- Głowica polerska
- Od stóp do głów
- Niklowa głowica szlifierska
- Głowica z papierem ściernym
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.