SUB 1700WH el. Koc grzewczy SENCOR
120,55 zł
113,95 zł
92,64 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Elektryczny koc grzewczy SENCOR SUB 1700WH
Ciesz się komfortem i ciepłem dzięki kocowi grzewczemu SENCOR.
Opis
Koc grzewczy SENCOR SUB 1700WH jest wykonany z oddychających i przyjemnych w dotyku materiałów. Miękki materiał polarowy z przeszyciami Stamp Welding zapewnia dłuższą żywotność.
Charakterystyka
- Moc: 60 W
- Wymiary: 150 × 80 cm
- Materiał: włóknina (poliester), pianka ze zgrzewaniem stemplowym
Funkcje
Koc oferuje 3 podświetlane ustawienia temperatury. Posiada zaawansowany system bezpieczeństwa z elektronicznym zabezpieczeniem przed przegrzaniem i funkcją automatycznego wyłączania po 3 godzinach.
Mocowanie i konserwacja
Koc można łatwo przymocować do materaca za pomocą gumowych zapięć. Aby ułatwić konserwację, koc można prać dzięki odłączanemu sznurkowi z regulacją.
Uwaga
Produkt można prać wyłącznie ręcznie w maksymalnej temperaturze 30°C i nie wolno go prać w pralce. Nie wolno go również suszyć w suszarce bębnowej, prasować ani wykręcać. Nie używaj suszarek do włosów ani podobnych urządzeń do suszenia koca, pozwól mu swobodnie wyschnąć na powietrzu. Pod żadnym pozorem nie włączać go do suszenia!
O SENCOR
SENCOR to japońska firma, która została założona w 1969 roku i od tego czasu ugruntowała swoją pozycję na rynku. Obecnie eksportuje swoje produkty do ponad 55 krajów na całym świecie.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.