TrueLife RelaxFeet F3
275,57 zł
246,23 zł
200,19 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife RelaxFeet F3 - Komfortowy masaż i ciepło dla stóp
TrueLife RelaxFeet F3 to idealne narzędzie do przynoszenia ulgi stopom. Wyposażony w dwie obrotowe głowice masujące z ośmioma węzłami masującymi, oferuje przyjemny masaż, który pomaga złagodzić przewlekły ból, stres i inne dolegliwości.
Nogi lekkie jak z bawełny
Dwie obrotowe głowice masujące symulują nacisk i ruchy ugniatające masażu Shiatsu, zapewniając maksymalny relaks zmęczonym stopom. Regularny masaż pomaga poprawić krążenie krwi, obniżyć ciśnienie krwi i złagodzić migreny lub przewlekłe bóle pleców i stawów.
Większy komfort w każdym miejscu
TrueLife RelaxFeet F3 jest zmienny i może być używany nie tylko do masażu stóp, ale także do masażu pleców. Ponadto posiada zintegrowany podgrzewacz, który może być używany samodzielnie lub w połączeniu z masażem.
Bezpieczny i wygodny w użyciu
Urządzenie jest wyposażone w intuicyjny pilot zdalnego sterowania i timer, który automatycznie wyłącza urządzenie po 15 minutach masażu. Urządzenie posiada również antypoślizgową podkładkę i przyjemną powłokę z mikropolaru, którą można prać w pralce.
Cechy produktu
- Ogrzewanie: tak (40°C) - może być używane oddzielnie
- Obracanie się tam i z powrotem: Tak
- Timer: 15 minut
- Liczba głowic masujących: 2 (każda głowica ma 4 węzły masujące)
- Kierowca: tak
- Długość kabla zasilającego: 3 m
- Napięcie wejściowe: 100 - 240 V / 50Hz/60Hz
- Napięcie wyjściowe: 12 V ? 2 A, 24 W
- Wymiary: 300 × 300 × 200 mm
- Waga: 1209 g
Zawartość opakowania
- Masażer RelaxFeet F3
- Zasilacz z kablem
- Instrukcje
- Instrukcje bezpieczeństwa
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.