Steuber Uniwersalna pokrywka silikonowa, średnica 28 / 30 / 32 cm
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Uniwersalna szklana pokrywka pasuje do garnków i patelni o trzech różnych średnicach. Ta szklana pokrywka może zastąpić trzy różne oddzielne pokrywki! Dzięki stopniowanej silikonowej obręczy patelnia i pokrywka pasują do następujących rozmiarów. Silikonowa obręcz izoluje również ciepło w garnku, co sprzyja gotowaniu, warzeniu i smażeniu potraw. Nadmiar pary powstającej podczas gotowania może wydostać się przez zawór uwalniający parę, co zapobiega przegotowaniu. Uniwersalna pokrywka do patelni wykonana jest z przezroczystego szkła, dzięki czemu można na bieżąco kontrolować stopień gotowości potrawy na patelni lub w garnku. Pokrywa garnka do zupy jest żaroodporna, dlatego można ją łatwo myć w zmywarce. Uchwyt z tworzywa sztucznego pozostaje zimny nawet podczas długiego gotowania, więc pokrywę patelni można w każdej chwili przesunąć.
Główne cechy:
- Uniwersalna pokrywka nadaje się do patelni i garnków o średnicy 28 cm, 30 cm i 32 cm dzięki stopniowanej silikonowej obręczy.
- Para może wydostać się z garnka przez zawór spustowy, zmniejszając ryzyko przegotowania.
- Uniwersalna pokrywka do patelni Steuber wykonana jest z przezroczystego szkła i pozwala na stałą kontrolę potrawy na patelni lub w garnku.
- Pokrywa jest odporna na temperaturę do 260 °C, natomiast uchwyt z tworzywa sztucznego pozostaje chłodny i nie nagrzewa się, a uniwersalną pokrywę można bez obaw dotykać i przenosić.
Informacje o produkcie:
- Materiał: szkło, silikon
- Rozmiary: 28 ; 30 ; 32 cm
- Waga: 0,79 kg
- Kraj pochodzenia: Niemcy
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.