Śpiwór ENERO CAMP REST, 170x70 cm, niebieski
78,71 zł
63,99 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Śpiwór ENERO CAMP REST, 170x70 cm, niebieski
Śpiwór ENERO CAMP REST to idealny wybór dla wszystkich miłośników biwakowania. Dzięki wymiarom 170x70 cm zapewnia dużo miejsca na wygodny sen.
Elastyczność i komfort
Kształt tego śpiwora został zaprojektowany tak, aby zapewnić maksymalny komfort. Po rozpięciu może stać się lekkim kocem na każdą okazję.
Kompaktowy i praktyczny
Niewielki rozmiar po spakowaniu sprawia, że jest to świetny towarzysz dla podróżników, którzy noszą cały swój sprzęt w plecaku. Nadaje się również do wycieczek szkolnych, biwakowania lub nocowania.
Lekki i szybkoschnący
Wypełnienie jest lekkie i szybkoschnące, dzięki czemu śpiwór szybko wysycha. Przeszycia na całej długości śpiwora zapobiegają przesuwaniu się wypełnienia.
Wygodne opakowanie
Śpiwór jest dostarczany w małym opakowaniu ze sznurkiem, który służy jako uchwyt do łatwego przenoszenia. Po zwinięciu zajmuje minimalną ilość miejsca i jest łatwy do przechowywania.
Korzyści:
- Rzep przy zamku błyskawicznym
- Kształt koca zapewnia dużo miejsca
- W pełni rozpinany
- Łatwa konserwacja
- Futerał ze smyczą
Parametry:
- Wymiary: 70 x 170 cm
- Zakres temperatur: maks. 30°C, komfortowo 20°C, ekstremalnie 15°C
- Zamek błyskawiczny znajduje się po prawej stronie
- Waga: 0,560 kg
- Kolor: niebieski (zewnętrzny) / szary (wewnętrzny)
- Materiał: podkład poliestrowy 170 T, wypełnienie z włókniny poliestrowej 150 g/m2, materiał wewnętrzny: polipropylen
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.