Śpiwór ENERO CAMP, 170X30X70 cm, szary
102,79 zł
83,57 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Śpiwór ENERO CAMP
ENERO CAMP oferuje śpiwór, który jest idealny na wyprawy kempingowe. Dzięki wymiarom 170X30X70 cm, ten śpiwór spełni wszystkie Twoje oczekiwania.
Konstrukcja w kształcie mumii
Śpiwór ENERO CAMP ma praktyczną konstrukcję w kształcie mumii. Zwęża się ku dołowi, dzięki czemu szybciej się nagrzewa i utrzymuje temperaturę wewnątrz.
Kaptur dla dodatkowego komfortu
Kaptur zapewnia więcej miejsca na głowę, jednocześnie chroniąc ją przed zimnem.
Kompaktowy i lekki
Niewielki rozmiar po spakowaniu i lekka wyściółka ułatwiają przenoszenie. Idealny dla podróżników, którzy noszą cały swój sprzęt w plecaku.
Izolacja nawet w mokrych warunkach
Specjalny materiał śpiwora zachowuje swoje właściwości izolacyjne nawet w wilgotnych warunkach.
Wygodne opakowanie
Śpiwór jest dostarczany w niewielkim opakowaniu z uchwytem do przenoszenia, dzięki czemu jest łatwy w transporcie i przechowywaniu.
Korzyści:
- Rzep chroniący przed rozpięciem
- Łatwe czyszczenie i konserwacja
- Uchwyty ułatwiające suszenie i wentylację
Specyfikacje:
- Wymiary: 70 x 200 cm (szer. x gł.)
- Zakres temperatur: maks. 30°C, komfortowa 20°C, ekstremalna 15°C
- Waga: 0,700 kg
- Kolor: ciemnoszary (zewnętrzny) / jasnoszary (wewnętrzny)
- Materiał: pokrywa 150 T poliester, wypełnienie włóknina poliestrowa 150g/m2, materiał wewnętrzny polipropylen
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.