Śpiwór ENERO CAMP, 210x80/50 cm, niebiesko-czerwony
118,65 zł
96,46 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Śpiwór ENERO CAMP
Śpiwór ENERO CAMP jest idealny do biwakowania i innych aktywności na świeżym powietrzu. Dzięki wymiarom 210x80/50 cm oferuje dużo miejsca na wygodny sen.
Praktyczny kształt mumii
Kształt mumii tego śpiwora zapewnia anatomiczny kształt i szybkie ogrzanie przestrzeni wewnątrz. Zapewnia to wyższą temperaturę i komfortowy sen.
Kaptur chroniący głowę
Śpiwór wyposażony jest w kaptur, który zapewnia więcej miejsca na głowę i chroni ją przed zimnem.
Mały rozmiar po zapakowaniu
Po spakowaniu śpiwór jest niewielkich rozmiarów, dzięki czemu idealnie nadaje się dla podróżników, którzy noszą cały swój ekwipunek w plecaku.
Lekki i szybkoschnący materiał
Wypełnienie śpiwora jest lekkie i szybkoschnące, co zapewnia jego właściwości izolacyjne nawet w wilgotnych warunkach.
Wygodne opakowanie
Śpiwór jest dostarczany w wygodnym pokrowcu z obszyciem, które służy jako uchwyt do łatwego przenoszenia i przechowywania.
Korzyści
- Rzep zabezpieczający przed rozpięciem
- Łatwy w czyszczeniu i nadaje się do prania ręcznego
- Uchwyty ułatwiające suszenie i wentylację
- Futerał ze sznurkiem ułatwiającym pakowanie
Parametry
- Wymiary śpiwora: 210 x 80 - 50 cm (dł. x szer.)
- Zamek błyskawiczny: prawa strona
- Kaptur: tak, bez sznurka
- Zakres temperatur: maksymalna 25°C, komfortowa 20°C, ekstremalna 15°C
- Waga netto: 0,650 kg
- Waga z opakowaniem: 0,733 kg
- Kolor: czerwono-granatowy (zewnętrzny) / szary (wewnętrzny)
- Wymiary śpiwora: 18 x 18 x 32 cm (szer. x gł. x wys.)
- Materiał: spód z poliestru 170 T, wypełnienie z włókniny poliestrowej 100 g/m2, materiał wewnętrzny z polipropylenu
- Tag: obóz enero
- EAN: 6938385314884
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.