SES 4050SS-EUE3 Espresso SENCOR - Używany
614,52 zł
553,07 zł
449,65 zł bez VAT
Kup nowe za 599,90 zł
Może ci się przydać
Opis i parametry
SENCOR SES 4050SS-EUE3 Espresso
Ekspres do espresso zapewniający doskonały smak ulubionej kawy.
Kluczowe cechy
- Ciśnienie pompy 20 bar: dla doskonałej kawy.
- Bojler z systemem grzewczym Thermoblock: do szybkiego podgrzewania.
- System wstępnego palenia: dla pełniejszego smaku kawy.
Programy uruchamiane jednym przyciskiem
Espresso, podwójne espresso, cappuccino, latte i spienione mleko za jednym dotknięciem.
Łatwe czyszczenie
- Przezroczysty pojemnik na mleko: z wyjmowanym spieniaczem gwarantuje łatwe czyszczenie.
- Filtr ze stali nierdzewnej: na 1 lub 2 filiżanki kawy.
- Wyjmowana tacka ociekowa: ułatwia czyszczenie.
Wygodne funkcje
- Funkcja pamięci rozmiaru filiżanki kawy: dla wygody użytkownika.
- Podgrzewana płyta: do podgrzewania kubków.
- Dodatkowe miejsce na duże kubki: na ulubione napoje.
- Wyjmowany zbiornik na wodę o pojemności 1,4 l: gwarantuje zawsze świeżą wodę na pyszną kawę.
Przemyślana konstrukcja
- Elektroniczna jednostka sterująca: z czujnikiem zapewniającym dokładniejszą temperaturę napoju.
- Pokrywa ze stali nierdzewnej: do małych filiżanek do espresso.
- Antypoślizgowe nóżki zapewniają stabilność.
Inne funkcje
- Funkcja automatycznego samooczyszczania: ułatwia konserwację.
- Wskaźnik poziomu wody i odkamieniania: dla długiej żywotności.
Specyfikacja techniczna
- Moc wejściowa: 1450 W
- Poziom hałasu: maks. 70 dB
- Długość kabla zasilającego: 95 cm
- Wymiary: 355 x 309 x 229 mm
- Waga: 4,3 kg
- Napięcie i częstotliwość: 220-240 V ~ 50 Hz
Akcesoria
Uchwyt na filtr, miarka do kawy, 2 filtry (na 1 i 2 filiżanki).
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.