EC 685.R DŹWIGNIA ESPRESSO DELONGHI
1 033,11 zł
769,18 zł
625,35 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
De'Longhi EC685.R Espresso
Ekskluzywny dźwigniowy ekspres do kawy z matowym wykończeniem premium i szerokością zaledwie 14,9 cm. Idealny do każdej kuchni.
Doskonałe funkcje zapewniające idealną kawę
- Termoblokowe podgrzewanie wody zapewnia odpowiednią temperaturę wody i pełny aromat kawy.
- Funkcja zatrzymania przepływu w celu ustawienia i zapisania wielkości kawy w pamięci ekspresu.
- Wyjmowana tacka ociekowa do użytku z wysokimi szklankami o wysokości do 12 cm.
- Szybkie nagrzewanie dla szybkiego przygotowania kawy.
Profesjonalne ciśnienie i różne rodzaje filtrów
Profesjonalne ciśnienie 15 barów dla optymalnej ekstrakcji kawy i 3 rodzaje filtrów (do kapsułek, 1 porcji kawy mielonej, 2 porcji kawy mielonej).
Łatwe spienianie mleka
Regulowana dysza do łatwego spieniania idealnej pianki mlecznej lub przygotowywania tylko ciepłego mleka.
Przygotowanie ciepłej wody i duży zbiornik
Przygotowanie gorącej wody do parzenia herbaty i wyjmowany zbiornik o pojemności 1,2 l do długiego użytkowania bez konieczności uzupełniania.
Tryb gotowości i sygnał odkamieniania
Tryb czuwania zapewniający oszczędność energii i sygnał odkamieniania ułatwiający konserwację.
Dla kawy mielonej i kapsułek E.S.E.
Ekspres nadaje się do kawy mielonej i kapsułek E.S.E..
Parametry techniczne
- Moc wejściowa: 1450 W
- Kolor: czerwony
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.