EC 850M ESPRESSO DELONGHI

- 26%

zdjęcie ilustracyjne

EC 850M ESPRESSO DELONGHI
EC 850M ESPRESSO DELONGHI
EC 850M ESPRESSO DELONGHI
EC 850M ESPRESSO DELONGHI
EC 850M ESPRESSO DELONGHI
EC 850M ESPRESSO DELONGHI
Kod produktu
740029685
Producent
DeLonghi
Punkty lojalnościowe: 60
0 ocen
W magazynie 2 szt, we wtorek u Ciebie

1 636,77 zł

1 206,93 zł

981,24 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 206,93 zł
W magazynie 2 szt, we wtorek u Ciebie

1 206,93 zł

1 636,77 zł

981,24 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

EC 850M ESPRESSO DE'LONGHI

Opis ogólny

EC 850M ESPRESSO DE'LONGHI to idealny wybór dla wszystkich miłośników kawy. Korpus ekspresu wykonany jest ze stali nierdzewnej, co gwarantuje stabilność i elegancki wygląd.

Korzyści i funkcje

  • Opatentowany system "Cappuccino one-touch" zapewnia doskonałe cappuccino lub latte macchiato.
  • System grzewczy z termoblokiem pozwala osiągnąć idealną temperaturę serwowanej kawy.
  • Elektronicznie sterowana temperatura z możliwością ustawienia jednego z trzech poziomów.
  • Profesjonalne ciśnienie 15 barów dla optymalnej ekstrakcji kawy.
  • Możliwość używania kawy mielonej i porcjowanej (kapsułki E.S.E.).
  • Regulowane miejsce na szkło o wysokości do 10 cm.

Konstrukcja i wymiary

Ekspres ma wymiary 26,8 x 31 x 30,5 cm i waży 7 kg. Wykonany jest ze stali nierdzewnej, a dzięki eleganckiemu srebrnemu wykończeniu stanie się ozdobą Twojej kuchni.

Efektywność energetyczna

Ekspres posiada klasę energetyczną A i funkcję automatycznego wyłączania w celu oszczędzania energii.

Zawartość opakowania

  • Ekspres do kawy EC 850M ESPRESSO DE'LONGHI
  • Specjalny profesjonalny uchwyt na filtr do kawy mielonej i w kapsułkach
  • Dysza do przygotowywania gorącej wody
  • Wyjmowany pojemnik na wodę 1 l
  • Wyjmowana tacka ociekowa ze wskaźnikiem poziomu wody

Parametry

Rodzaj produktu
Wyświetlacz
System aromatów
Automatyczne spłukiwanie
Auto-cappuccino
Aut. odkamieniacz
Użycie kawy mielonej
Młynek do kawy
Korzystanie z kapsułek
Kubki grzewcze
Funkcja ciepłej wody
Rodzaj ekspresu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29967 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni