F30 / 0-100 LATTICIA OT ESPRESSO MELITTA

- 33%

zdjęcie ilustracyjne

F30 / 0-100 LATTICIA OT ESPRESSO MELITTA
F30 / 0-100 LATTICIA OT ESPRESSO MELITTA
F30 / 0-100 LATTICIA OT ESPRESSO MELITTA
Kod produktu
741014120
Producent
MELITTA
Punkty lojalnościowe: 104
0 ocen
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

3 123,59 zł

2 097,62 zł

1 705,38 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 2 066,81 zł
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

2 097,62 zł

3 123,59 zł

1 705,38 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Melitta® Latticia® OT: Dla miłośników kawy z mlekiem

EAN: 4006508223923

Opis produktu

Ciesz się profesjonalnie przygotowaną kawą z mlekiem we własnym domu. Melitta® Latticia® OT umożliwia to dzięki unikalnemu systemowi mleka - LATTEperfection.

Intuicyjne sterowanie

Wystarczy jedno dotknięcie. Kolorowy przycisk z obrazkiem napoju kawowego intuicyjnie prowadzi użytkownika po drodze do idealnej kawy.

Funkcje praktyczne

Tryb podwójnej filiżanki, duży pojemnik na ziarna kawy i duży zbiornik na wodę zapewniają maksymalną przyjemność z picia kawy.

Parametry techniczne

  • Typ: wolnostojący ekspres do kawy
  • Ciśnienie pompy: 15 bar
  • Wyświetlacz: Nie
  • Napoje mleczne 1 naciśnięcie: Tak
  • Ustawienie mocy kawy: Tak
  • Regulacja ilości wody: tak
  • Wykorzystanie ziaren kawy: Tak
  • Wskaźnik ilości wody: tak
  • Dysza gorącej wody: Tak
  • Czyszczenie i odkamienianie: tak
  • Podgrzewanie kubka: tak
  • Młynek do kawy: Tak
  • Liczba ustawień mielenia: 5
  • Przygotowanie dwóch kubków jednocześnie: Tak
  • Typ młynka do kawy: Stal
  • Pojemność zbiornika na wodę: 1,5 l
  • Pojemność zbiornika na kawę ziarnistą: 250 g
  • Moc espresso: 1450 W
  • Wyjmowany zbiornik na wodę: tak
  • Maksymalny rozmiar kubka: 135 mm
  • Kolor: czarny

Wymiary i waga

  • Szerokość produktu: 35,2 cm
  • Wysokość produktu: 35,2 cm
  • Głębokość produktu: 20,0 cm
  • Waga produktu: 8,2 kg

Ciesz się kawą przygotowaną dokładnie według Twoich upodobań dzięki Melitta® Latticia® OT.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Rodzaj ekspresu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni