F30 / 0-100 LATTICIA OT ESPRESSO MELITTA
3 123,59 zł
2 097,62 zł
1 705,38 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Melitta® Latticia® OT: Dla miłośników kawy z mlekiem
EAN: 4006508223923
Opis produktu
Ciesz się profesjonalnie przygotowaną kawą z mlekiem we własnym domu. Melitta® Latticia® OT umożliwia to dzięki unikalnemu systemowi mleka - LATTEperfection.
Intuicyjne sterowanie
Wystarczy jedno dotknięcie. Kolorowy przycisk z obrazkiem napoju kawowego intuicyjnie prowadzi użytkownika po drodze do idealnej kawy.
Funkcje praktyczne
Tryb podwójnej filiżanki, duży pojemnik na ziarna kawy i duży zbiornik na wodę zapewniają maksymalną przyjemność z picia kawy.
Parametry techniczne
- Typ: wolnostojący ekspres do kawy
- Ciśnienie pompy: 15 bar
- Wyświetlacz: Nie
- Napoje mleczne 1 naciśnięcie: Tak
- Ustawienie mocy kawy: Tak
- Regulacja ilości wody: tak
- Wykorzystanie ziaren kawy: Tak
- Wskaźnik ilości wody: tak
- Dysza gorącej wody: Tak
- Czyszczenie i odkamienianie: tak
- Podgrzewanie kubka: tak
- Młynek do kawy: Tak
- Liczba ustawień mielenia: 5
- Przygotowanie dwóch kubków jednocześnie: Tak
- Typ młynka do kawy: Stal
- Pojemność zbiornika na wodę: 1,5 l
- Pojemność zbiornika na kawę ziarnistą: 250 g
- Moc espresso: 1450 W
- Wyjmowany zbiornik na wodę: tak
- Maksymalny rozmiar kubka: 135 mm
- Kolor: czarny
Wymiary i waga
- Szerokość produktu: 35,2 cm
- Wysokość produktu: 35,2 cm
- Głębokość produktu: 20,0 cm
- Waga produktu: 8,2 kg
Ciesz się kawą przygotowaną dokładnie według Twoich upodobań dzięki Melitta® Latticia® OT.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.