SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR

- 4%

zdjęcie ilustracyjne

SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
SBG 5030BK grill kontaktowy SENCOR
Kod produktu
741007305
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 20
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Grill kontaktowy SENCOR SBG 5030BK

EAN: 8590669238422

Ekskluzywny design i wysoka funkcjonalność

Przedstawiamy grill kontaktowy SENCOR SBG 5030BK, który może pochwalić się ekskluzywną szklaną konstrukcją.

Grillowanie bez oleju

Grillowanie za pomocą tego grilla nie wymaga dodawania oleju, co czyni go zdrowszym wyborem na kulinarne przygody.

Płyty uniwersalne

Grill wyposażony jest w dwa rodzaje płyt - górną gładką i dolną ryflowaną.

Różne pozycje robocze

Grill oferuje trzy różne pozycje pracy - zamknięty, otwarty pod kątem 90° i otwarty pod kątem 180°.

Łatwe czyszczenie i konserwacja

Płyty grillowe są łatwe w czyszczeniu i można je nawet myć w zmywarce.

Bezpieczeństwo i komfort

Grill jest wyposażony w izolowany termicznie uchwyt, który nadaje się również do prasowania kanapek. Ponadto grill można łatwo przenosić dzięki blokadzie pozycji zamkniętej.

Specyfikacja techniczna

  • Moc: 2 000 W
  • Wymiary: 370 x 330 x 180 mm
  • Waga: 7,1 kg

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Rodzaj grilla
Marka
System do grillowania
Taca ociekowa
Miejsce do grillowania
Górna deska do grillowania
Deska do grillowania
Termostat
Patelnie RACLETTE

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29333 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni