SBG 3710SS grill kontaktowy SENCOR
299,91 zł
290,91 zł
236,51 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Grill kontaktowy SENCOR SBG 3710SS
Twój sposób na doskonałe dania z grilla w domu i poza nim.
Ciesz się grillowaniem w dowolnym miejscu i czasie
Dzięki SENCOR SBG 3710SS możesz grillować w domu, w ogrodzie lub na wakacjach. Umożliwia to jego lekka i przenośna konstrukcja.
Zdrowsze grillowanie
Nieprzywierające płyty grillowe i tacka ociekowa na tłuszcz zapewniają, że potrawy są przyrządzane z mniejszą ilością tłuszczu.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Korpus grilla CoolTouch i izolowany termicznie uchwyt zapewniają bezpieczne użytkowanie za każdym razem, gdy grillujesz.
Kontrola temperatury
Trzy poziomy pracy - niski, średni, wysoki - zapewniają doskonałe rezultaty grillowania.
Łatwa konserwacja
Płyty grilla można łatwo wyczyścić ręcznikiem papierowym.
Elegancki wygląd
Srebrno-czarne wykończenie nadaje grillowi elegancki wygląd, który pasuje do każdej kuchni.
Co znajduje się w opakowaniu?
- Korpus grilla elektrycznego
- 2 powierzchnie do grillowania
- Wyjmowana tacka ociekowa na nadmiar tłuszczu i soku
- Kabel zasilający
Specyfikacja techniczna
- Wymiary produktu: 12,5 x 36,5 x 35 cm
- Rozmiar płyty grillowej: 29,8x26,8
- Waga: 3,7 kg
- Moc: 2000 W
- Kolor: srebrno-czarny
- Długość kabla: 90 cm
- Częstotliwość znamionowa: 50-60 Hz
- Zakres napięcia znamionowego: 220-240 V
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.