Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR

zdjęcie ilustracyjne

Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR
Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR
Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR
Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR
Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR
Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR
Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR
Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR
Grill elektryczny SBG 104BK SENCOR
Kod produktu
741013560
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
W magazynie 10 szt, 9.5.2024 u Ciebie

179,90 zł

146,26 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 125,21 zł
W magazynie 10 szt, 9.5.2024 u Ciebie

179,90 zł

146,26 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Grill elektryczny SENCOR SBG 104BK

Grillowanie nigdy nie było łatwiejsze! Grill elektryczny SENCOR SBG 104BK to idealne rozwiązanie dla każdego gospodarstwa domowego. Połączenie płaskiej i żebrowanej powierzchni grillowej pozwala na przygotowanie różnorodnych potraw.

Regulowana temperatura i łatwe czyszczenie

Grill jest wyposażony w regulowaną kontrolę temperatury, która pozwala dostosować temperaturę grillowania do konkretnej potrawy. Ponadto jest łatwy w czyszczeniu dzięki podwójnie odpornej granitowej powierzchni.

Bezpieczeństwo i komfort

Grill jest wyposażony w żaroodporne uchwyty zapewniające bezpieczną obsługę. Termostat jest wyjmowany, a grill posiada również wysuwaną tackę ociekową ułatwiającą czyszczenie.

Duża powierzchnia grillowania i potężna moc

Powierzchnia grillowania 44 × 25 cm jest wystarczająco duża, aby przygotować różnorodne potrawy. Moc wejściowa 2300 W gwarantuje szybkie i wydajne grillowanie.

Zdrowsze przygotowywanie żywności

Powierzchnia grilla posiada żebra odprowadzające tłuszcz, zapewniając zdrowsze gotowanie. Grill jest również wyposażony w antypoślizgowe nóżki zapewniające stabilną pozycję.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Rodzaj grilla
Marka
Taca ociekowa
Deska do grillowania
Termostat

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29657 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni