Grill kontaktowy Salente FlamePro z zewnętrznym czujnikiem temperatury
540,62 zł
491,86 zł
399,89 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Grill kontaktowy Salente FlamePro
Opis
Salente FlamePro to elektryczny grill kontaktowy bez dymu i zapachów.
Dotykowy panel sterowania
Wyposażony w cyfrowy panel sterowania z ekranem dotykowym bez przycisków i wyświetlaczem.
Zewnętrzna sonda temperatury
Z zewnętrzną sondą temperatury do sprawdzania wewnętrznej temperatury mięsa.
Płyty do grillowania
Dwie płyty grillowe o wymiarach 29 × 26 cm ze specjalną nieprzywierającą powierzchnią.
Pozycje górnej płyty grilla
Z 4 różnymi pozycjami górnej płyty grillowej.
Wstępnie ustawione programy
Z 8 zaprogramowanymi programami automatycznymi dla różnych rodzajów żywności.
Timer
Z timerem do ustawiania czasu grillowania.
Specyfikacja
- Produkt EAN: 8595683203326
- Zdrowe grillowanie bez konieczności dodawania oleju
- Grill elektryczny nie wytwarza dymu ani zapachu
- Cyfrowy panel sterowania bez przycisków z wyświetlaczem
- Zewnętrzna sonda temperatury do sprawdzania temperatury wewnętrznej i stopnia wysmażenia mięsa
- Płyty grillowe wykonane z odlewanego aluminium ze specjalną nieprzywierającą powierzchnią
- Obie płyty grilla można wyjąć w celu łatwego czyszczenia
- Solidna konstrukcja wykorzystująca stop aluminium klasy lotniczej i stal nierdzewną
- Rozmiar płyt grillowych: 29 × 26 cm
- Timer do ustawiania czasu grillowania z automatycznym wyłączaniem
- 8 zaprogramowanych programów automatycznych
- 4 zmienne pozycje górnej płyty grilla
- Izolowany termicznie uchwyt
- Zakres ustawień temperatury płyty grillowej: 80-220 °C w krokach co 5 °C
- Zakres ustawień temperatury sondy: 45-90 °C w krokach co 1 °C
- Zakres ustawień timera: 1-60 min. z przyrostem co 1 minutę
- Praktyczny schowek na sondę temperatury z magnetycznym mocowaniem do korpusu grilla
- Duża wyjmowana tacka ociekowa na sok
- Gumowe nóżki antypoślizgowe
- Zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem
- Europejskie certyfikaty LVD, EMC, RoHS
- Moc znamionowa: 1800-2200 W
- Napięcie znamionowe: 220-240 V / 50 Hz
- Częstotliwość znamionowa: 50/60 Hz
- Długość kabla: 1,1 m
- Wymiary (szer. × gł. × wys.): 37 × 35 × 18 cm
- Waga: 5,21 kg
Zawartość opakowania
- Grill kontaktowy
- Płyta grillowa (2×)
- Zewnętrzna sonda temperatury z pojemnikiem do przechowywania
- Tacka ociekowa
- Instrukcja obsługi (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.